[HP DLT VS80] DLT tape browsen

Pagina: 1
Acties:

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 08:36
Hallo allemaal.

Ik heb hier op me werk een DLT tape drive in een aantal servers zitten. Maar ik wil weten wat er op de oude DLT tapejes staat.

Ik heb al gezocht met google en GoT met de woorden DLT browsen, tape browsen, inhoud DLT bekijken.

Maar ik kan er niks over vinden. Bij HP heb ik al wat informatie opgezocht voor de drive en heb wel wat programmatjes gevonden maar ik ben er een beetje huiverig voor om meteen die server vol te pompen met programma's

Weet iemand een progje waarmee ik echt de inhoud van wat er op zo'n tape staat kan browsen via bijvoorbeeld windows verkenner.

alvast bedankt

Suggesties wat hier te plaatsen

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:39
De inhoud van een tape is vaak specifiek aan het gebruikte backup programma. De tape zelf bevat in principe GEEN filesysteem.
Dus je mogelijkheden zijn beperkt tot het gebruikte backup programma.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:28

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Gaat via je backup-software. Tape inladen en een catalog draaien. Hiermee wordt de inhoudt van de complete tape ingelezen. Via je backup-software valt hier dan overheen te 'browsen'.

Kijk even in de handleiding van je backup-software. Toverwoord is dus CATALOG. ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 08:36
hey kijk aan jullie heb ik wat. sorry voor de late reactie maar jullie zijn toch geweldig. Ik wou de standaard backup software gebruiken van windows 2k3 server. Ik ga eens even verder zoeken.

bedankt.

Suggesties wat hier te plaatsen