zoals je misschien al wist heb ik nu op dit moment een server bij multiplay.co.uk (ranked bf2)
ze zijn erg betrouwbaar en als er iets is kun je altijd naar het irc kanaal gaan waar altijd wel iemand is die je kan helpen
qua uptime zit het ook wel goed (geen merkbare downtime gehad behalve bij het patchen maar dat is logisch vind ik)
makkelijk online te beheren door middel van clanforge (clanforge.multiplay.co.uk ) waar je ook nog es verschillende users (admins bv) kunt toevoegen met beperkte mogelijkheden (verschillende treden van extra mogelijkheden)
al met al een goede host met een redelijke ping (ongeveer tussen 20 en 30 bij mij thuis maar bij de rest rond de 20)
helaas ga ik nu wel overstappen op i3d.nl want ze zijn iets duurder en bovendien hoop ik dan mn ping nog iets lager te hebben...
wil je multiplay nog es testen, join dan de serverip uit mn sig
ik weet niet wat je wilt voor server maar als je een ranked server wilt (zoals ik heb) dan heb je nix aan een dedicated want dan ben je niet door eagames goedgekeurd ofzo (is wel vage zooi maar het mag gewoon niet )
En dan nog iets:
de goedkoopste (is zoals je miss wel weet) gameservers.net maar bij i3d.nl kun je misschien nog wel discussieren over de prijs
[
Voor 23% gewijzigd door
Martinspire op 07-10-2005 12:15
]