Ervaring gameservers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Ik ben op zoek naar een public gameserver voor BF2, waar ik ongeveer 32 tot 40 man op kwijt wil kunnen. Nou wilde ik weten wat jullie ervaringen zijn bij de volgende hosts (van zowel gamers als huurders op/van deze servers):
www.gameservers.net
www.multiplay.co.uk
www.i3d.nl

Ik snap dat ik zelf ook op deze servers moet spelen om te zien of de connectie wel lekker verloopt, maar ik wil ook graag de ervaring van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een tweetal jaar geleden een CS server op gameservers.net gehad voor onze clan (deze was overigens UK based). Het is erg goed bevallen. Snelheid was erg goed en nooit last van downtime gehad. Support was ook erg goed. CS is wel een game met minder zware eisen aan de server dan BF maar ik ben erg over gameservers.net te spreken. Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik heb 3 maanden bij i3d gezeten en ze komen hun afspraken maar gedeeltelijk na als er iets fout gaat. Zit je er op dan gaat het beter alleen beantwoorden van vragen gaat erg moeizaam. De snelheid van de server en connecties zijn zeer goed ping was rond de 15ms en bij een volle server (24man) hadden we ping 50ms, zelf mensen die chello en @home hebben zaten onder de 50ms.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Ik heb al meerdere minder positieve dingen gehoord over i3d, vooral de support enzo. Weet je misschien iets meer over de downtime van de servers van i3d?

Verder moet ik zeggen dat de meeste hosts in Engeland ook lekker snel zijn. Heb voorheen 3 servers gehad in Engeland (over een langere periode) en weinig te klagen gehad. Jammer genoeg zijn ze vaak zo duur, en helpt t ook niet bepaald dat je ook nog eens voor de koers wijziging mag betalen.

Zijn er misschien andere hosting companies waar jullie ervaringen mee hebben naast de 3 die ik boven heb opgegeven. Maakt niet uit of ze in het buitenland staan, zolang t maar niet te ver is. (UK, DE, BE)

[ Voor 19% gewijzigd door Lawrentium op 07-10-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:45

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb zelf 2 gameservers gehad op gamerock.co.uk, ze reageren super snel en ze zijn zeer betrouwbaar. Ik heb er lage pings en alles is uiteraard zelf instelbaar. Ik ben zelf altijd iemand die het prettig vind om met kleinere bedrijfjes te werken omdat mijn ervaring is dat deze mensen meer tijd en moeite voor je nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Lt. Marx schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:50:
Ik heb zelf 2 gameservers gehad op gamerock.co.uk, ze reageren super snel en ze zijn zeer betrouwbaar. Ik heb er lage pings en alles is uiteraard zelf instelbaar. Ik ben zelf altijd iemand die het prettig vind om met kleinere bedrijfjes te werken omdat mijn ervaring is dat deze mensen meer tijd en moeite voor je nemen.
Ik heb net even gekeken op gamerock.co.uk. Ziet er overzichtelijk uit en de prijzen zijn laag. Helaas supporten ze geen BF2 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Lawrentium schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:46:
Ik heb al meerdere minder positieve dingen gehoord over i3d, vooral de support enzo. Weet je misschien iets meer over de downtime van de servers van i3d?

Verder moet ik zeggen dat de meeste hosts in Engeland ook lekker snel zijn. Heb voorheen 3 servers gehad in Engeland (over een langere periode) en weinig te klagen gehad. Jammer genoeg zijn ze vaak zo duur, en helpt t ook niet bepaald dat je ook nog eens voor de koers wijziging mag betalen.

Zijn er misschien andere hosting companies waar jullie ervaringen mee hebben naast de 3 die ik boven heb opgegeven. Maakt niet uit of ze in het buitenland staan, zolang t maar niet te ver is. (UK, DE, BE)
De support valt zwaar tegen als je een ticket inschiet wordt deze niet binnen 24 uur beantwoord, ook komt het voor dat je moet bellen om te zeggen dat er een ticket staat. Ik heb in de 3 maanden ongeveer 5 dagen downtime gehad, toen ging dit kapot toen dat enz enz. deze dagen werden wel gecompeseerd maar er wordt alleen een server gemaakt op normale werk dagen en niet in het weekend, heel erg als je dus een clan war heb op die dagen. Ik ben niet door gegaan aangezien mijn server laat we zeggen op de eerste van de maand opgeleverd had moeten krijgen en dit werd 3 weken later, hierop zou ik een 2 weken extra voor krijgen plus na de down time nog eens 5 dagen, dus bijna drie weken, maar ik krijg effectief maar 12 dagen extra. Ik heb hierna ook opgezegt.

Er zijn bijna geen goed bedrijven in gameservers hier in Nederland, ik denk dat je beter kan uitwijken naar UK of Duitsland.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
we_are_borg schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:01:
Er zijn bijna geen goed bedrijven in gameservers hier in Nederland, ik denk dat je beter kan uitwijken naar UK of Duitsland.
Die indruk heb ik inderdaad al een tijdje, vandaar dat ik vraag naar de ervaringen van hosts hier in NL. Daarom ook dat alle servers die ik tot nu toe heb gehad in Engeland stonden, en ik ook het meest op UK servers speel.

[ Voor 3% gewijzigd door Lawrentium op 07-10-2005 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

waarom geen dedi huren ?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-08 11:36
Wij spelen nu al meer dan een half jaar op een X3M server (http://www.x3mservers.net). Ben er zelf zeer over te spreken. Goede, snelle service, admins zitten zelfs op irc en zijn daar bijna altijd aanspreekbaar, ze hebben een nette control panel (webbased) en amper tot geen downtime (in 8 maanden maar 1x 10 minuten down geweest ofzo).

BF2 staat er niet bij, maar ik weet dat ze erg flexibel zijn met opzetten van nieuwe games. Pings zijn uitstekend, en zelfs poolse spelers hebben een redelijke/aanvaardbare ping op deze NL based servers.

Wellicht een optie voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

zoals je misschien al wist heb ik nu op dit moment een server bij multiplay.co.uk (ranked bf2)

ze zijn erg betrouwbaar en als er iets is kun je altijd naar het irc kanaal gaan waar altijd wel iemand is die je kan helpen

qua uptime zit het ook wel goed (geen merkbare downtime gehad behalve bij het patchen maar dat is logisch vind ik)

makkelijk online te beheren door middel van clanforge (clanforge.multiplay.co.uk ) waar je ook nog es verschillende users (admins bv) kunt toevoegen met beperkte mogelijkheden (verschillende treden van extra mogelijkheden)

al met al een goede host met een redelijke ping (ongeveer tussen 20 en 30 bij mij thuis maar bij de rest rond de 20)

helaas ga ik nu wel overstappen op i3d.nl want ze zijn iets duurder en bovendien hoop ik dan mn ping nog iets lager te hebben...

wil je multiplay nog es testen, join dan de serverip uit mn sig
ik weet niet wat je wilt voor server maar als je een ranked server wilt (zoals ik heb) dan heb je nix aan een dedicated want dan ben je niet door eagames goedgekeurd ofzo (is wel vage zooi maar het mag gewoon niet )

En dan nog iets:
de goedkoopste (is zoals je miss wel weet) gameservers.net maar bij i3d.nl kun je misschien nog wel discussieren over de prijs :>

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2005 12:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:33

Stewie!

Keen must die!

Ik zal me er verder niet inmengen (niet bepaald objectief ;) ), maar de BF2 Ranked Servers kunnen niet gehost worden door non-trusted partners. Dus thuisservers en dedicated servers zijn daarmee onmogelijk geworden omdat EA geen licenties uitgeeft voor "slechts" één gameserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

haha ben je net te laat :) _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2005 12:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
goldcard schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:08:
Wij spelen nu al meer dan een half jaar op een X3M server (http://www.x3mservers.net). Ben er zelf zeer over te spreken. Goede, snelle service, admins zitten zelfs op irc en zijn daar bijna altijd aanspreekbaar, ze hebben een nette control panel (webbased) en amper tot geen downtime (in 8 maanden maar 1x 10 minuten down geweest ofzo).

BF2 staat er niet bij, maar ik weet dat ze erg flexibel zijn met opzetten van nieuwe games. Pings zijn uitstekend, en zelfs poolse spelers hebben een redelijke/aanvaardbare ping op deze NL based servers.

Wellicht een optie voor je...
Ik heb net nog even gekeken bij X3M. BF2 staat inderdaad niet in de gameslist, maar wel in de bestellijst. Ik ben nu aan het kijken of de servers die ze aanbieden 'ranked' zijn. Zo niet, houdt t op, maar als ze dit wel aanbieden is het zeker een optie. De prijs is goed dus het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gekeken op gamerock.co.uk. Ziet er overzichtelijk uit en de prijzen zijn laag. Helaas supporten ze geen BF2 :|
Hi, I'm from gamerock.co.uk. We have just started supporting Battlefield 2 servers. I can offer you a 40 slot server for £ 60 (approx € 87 ) or a 32 slot server for £48 ( approx € 69 ). I can have this ready by the end of tomorrow if you order today. Just email me at support[AT]gamerock.co.uk if you are interested. :) All servers come with free a teamspeak server with the same number of slots as your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i3d daar hebben we zelf meerdere servers draaien

oa rtcw en enemy territory en cod

goede service en als er een keer een flinke downtime is
wat bijna nooit gebeurt

krijg je extra dagen terug ,
doen ze echt niet moeilijk over
tenzij je als een dolle dries gaat mailen en onredelijk bent .
maar dat is over al wel zo .
maar loopt goed en zeer snelle ping .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Bedankt voor alle replies! Er zitten een aantal hosts tussen waar ik tot nu toe nog nooit van had gehoord, maar zeker het overwegen waard zijn. Ik heb zojuist contact gezocht met Gamerock en X3M omdat ik verder nog een aantal vragen had (zijn de servers ranked, etc). Ik ben nu nog een beetje aan het kijken naar de prijs/kwaliteit verschillen van de verschillende hosts, maar ik wil de server toch zeker een deze dagen gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Heb een beetje na zitten denken. Ik ga waarschijnlijk uiteindelijk voor een 40 slots debranded BF2 server bij multiplay.co.uk. Ze zijn wat duurder dan de rest, maar ik heb zelf goede ervaringen met engelse hosts, en ik speel graag op multiplay.co.uk servers. Ik zat te denken aan gamerock.co.uk, alleen hebben zij geen ranked servers, anders had ik de server waarschijnlijk bij hun besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zelf heb ik een Ventrilo server van http://www.creativehosting.nl

Ik heb geen ervaring met hun gameservers, maar de Ventrilo server is perfect! :)
En de mensen daar zijn erg aardig voor je.. lekker persoonlijk enzo :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46

NoTimeRemains

I know

ik heb een css server (private) van flexgaming.com daar ben ik kwa css tevreden over volgens mij leveren ze ook bf2 servs...
mss moet je daar eens kijken

This is the Way.

Pagina: 1