check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Verwijderd
Onder de nieuwe visie, dichter bij de burger, moet je persoonlijk langs bij mensen aan de deur om ze met een glimlach een blauwe envelop te overhandigen.
Het lijkt mij dat er gewoon een testdag op het programma staat waarin je diverse assesments o.i.d. zou moeten volgen en verder zal er nog wel iets zijn dat ze je bekend maken met de belastingdienst.
Als ik jou was zal ik gewoon het advies van JeroenM_tbs opvolgen en bellen wat de dag precies in houdt.
Als ik jou was zal ik gewoon het advies van JeroenM_tbs opvolgen en bellen wat de dag precies in houdt.
Het is helemaal niet vreemd om te vragen naar het programma. Je kunt bijvoorbeeld vragen of je lijngesprekken krijgt (gesprekken met je naaste medewerkers/ managers) of dat je capaciteiten / assessment testen krijgt.
Informatie inwinnen wordt eigenlijk altijd als positief ervaren. als je niets mag weten kom je daar vanzelf achter.
succes
Informatie inwinnen wordt eigenlijk altijd als positief ervaren. als je niets mag weten kom je daar vanzelf achter.
succes
Als ze niet willen vertellen wat het inhoudt mogen ze er m.i. van iemand die nog niet eens voor je werkt geen hele dag van vereisen. Vind het sowieso idioot als ze hiermee beginnen, ik zou zo'n grap echt pas na 2 gesprekken met de laatste uitverkorenen uithalen, en dan sowieso een (kleine doch redelijke) financiele vergoeding stellen voor de dag en de reiskosten.guus2 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:48:
als je niets mag weten kom je daar vanzelf achter.
dankje wel voor deze goede tip!guus2 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:48:
Het is helemaal niet vreemd om te vragen naar het programma. Je kunt bijvoorbeeld vragen of je lijngesprekken krijgt (gesprekken met je naaste medewerkers/ managers) of dat je capaciteiten / assessment testen krijgt.
succes
ik ga het ze vragen! ik verwacht eigenlijk ook assements, maar die krijg je toch meestal naardat er een kennismakingsgesprek heeft plaatsgevonden?
Ik vind het ook een beetje raar dat ze direct een hele dag van je eisen...
bekijk het eens van de positieve kant.... Cap (waar ik werk) doet het ook, 1 hele dag... ochtend: bedrijfspresentatie, daarna capaciteitentest..... als je die haalt krijg je lijnmanager gesprekken..saxion schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:28:
[...]
dankje wel voor deze goede tip!
ik ga het ze vragen! ik verwacht eigenlijk ook assements, maar die krijg je toch meestal naardat er een kennismakingsgesprek heeft plaatsgevonden?
Ik vind het ook een beetje raar dat ze direct een hele dag van je eisen...
einde van de dag heb je dus als alles goed gaat een aanbieding... je hoeft maar 1 keer het hele eind (als je zoals ik in maastricht woont) te rijden, maar 1 dag vrij te nemen... en niet zoals bij accenture 3 dagen vrij nemen en 3 keer op en neer naar amsterdam.....
dus bekijk het positief!
Ik heb in juni daar gesolliciteerd, in juli zo'n dag meegemaakt, ben aangenomen, en wordt nu voorbereid voor de functie in het Learning Center van de belastingdienst.
mag ik vragen voor welke functie je hebt gesolliciteerd ?
mag ik vragen voor welke functie je hebt gesolliciteerd ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
het gaat om de functie van Software Tester
Pagina: 1