Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FeatReq] Omschrijving bij sessie & del. enkele sessie(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57
Lurker als ik ben log ik op vele plaatsen in (school, werk, thuis, stage, bij vrienden). Nu heb ik regelmatig een hele lijst met sessies, soms met ip (maar ik weet echt niet bij elk IP waar dat is).

Is het mogelijk/animo voor om bij het inloggen ook een beschrijving/locatie mee te geven? Zodat ik zie waar ik ingelogd ben?

Soms vergeet ik ook uit te loggen op een plek, dan zou het ook ideaal zijn om sommige sessie achteraf (op een andere locatie) te kunnen verwijderen. Ik denk dat wel meer mensen dit hebben...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Op de frontpage is het al mogelijk om bepaalde sessies te beeindigen, en aangezien deze functionaliteit leading zal worden na de merge is dat in feite al gerealiseerd. De mogelijkheid om een beschrijving mee te geven aan een sessie vind ik op zich wel aardig, en is niet zo lastig te realiseren.
Ik zal er over nadenken.

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 07-10-2005 11:28 ]

Intentionally left blank

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:57
Super, ik zag overigens net pas dat die sessie request al langs gekomen was.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Het kunnen invullen van een optionele locatie-omschrijving is in de Tnet CVS inmiddels gerealiseerd. We moeten dit echter op een rustig moment doorvoeren aangezien de sessie-tabel aangepast moet worden.

Fixed dus :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.