Toon posts:

Hardware intallisatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik heb het volgende probleem. Wanneer ik het programma voor me tv-kaart wil opstarten zegt het programma : "hardware intallisatie probleem" Nou gebruikt geen enkel ander programma mijn tv-kaart. Ik zou dus niet weten waar dit aan moet liggen. Ik heb tevens een 2e vga kaart erin zitten die in eerste instantie ook niet wou werken. toen ik mijn tv-kaart eruit haalde werkte dit wel. Nadat ik de monitors had ingesteld op resolutie enz. had ik mijn pc uitgezet en de tv-kaart er weer ingezet. Sinds dien is het probleem "hardware intallisatie probleem" begonnen met de tv-kaart (opstaren van prog voor tv-kaart)

(Ik heb die tweede vga kaart voor een 3e monitor.)

Weet iemand een oplossing voor dit probleem ? Ik wil dus dat alles werkt + me 3 monitors. Ik zeg erbij dat al me pci sloten van me pc vol zitten.

sorry het is inderdaad op precies te zijn "hardware intialisatie mislukt"
misshien kun je hier meer mee.
(ik snap niet helemaal het toevoegen van een screenshot, dus heb ik de screenshot van de fout maar op me server gezet http://80.61.219.11/ (zoek naar fout.jpg , moet gelijk in de dir staan.)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 11:48 ]

Verwijderd

Ik begrijp je niet helemaal... Ten eerste zou je de foutmelding nog even na moeten kijken...

ik denk dat je installatie of initialisatie bedoelt! Dit is wel van enig belang met het vinden van een oplossing voor jou probleem! Heb je de juiste spelling/melding bijvoorbeeld ook in de search gebruikt misschien kan er dan wel een oplossing gevonden worden...

NOFI maar ik heb nog nooi van "intallisatie" gehoord en aangezien jij twee keer dezelfde fout opschrijft... moet je dit misschien ff controleren..

;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het problkeem al opgelost dus bij mijn wete kan dit topic worden afgesloten. Het enigste wat ik gedaan had was effe met alle pci kaarten die in me pc zitten lopen rommelen (verplaatsen) en uiteindelijk heeft dit gewerkt. Nu zit ik wel met een geluis\dsprobleem van de tv kaart maar dat ga ik eens effe eerst opzoeken en mee kloten. Dus dit topic kan worden gesloten.