ervaring gezocht met hp omnibook xe 4000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

Topicstarter
ik kan deze notebook voor 350 euro kopen maar nu heb ik een vraag over hoe lang de accu mee gaat?
ik kan namelijk helemaal geen enkele reviews vinden ervan :( en hiero zoeken kom ik ook op niks uit 8)7
ik heb wel deze site gevonden waar ze die accu verkopen maar ik vroeg me af of dezelfde accu er wel inzet als je hem koopt;
http://shopping.microbatt...egory.264/it.A/id.5767/.f

het gaat dus om deze notebook:
pecificaties:

hp omnibook xe 4000
- Intel Celeron 1.06Ghz
- 256 MB Intern geheugen
- 20,0 Gb Harddisk
- CD-ROM speler
- Floppy-disk
- Sound Stereo
- USB
- 14.1 Inch TFT
- Modem 56K
- Netwerkkaart 10/100 LAN
- Windows XP Prof met licentie
- Omslagkoffer
- Beveiliging anti diefstal sticker (overdraagbaar)
- 3 maanden garantie (niet op batterij)

Ik vroeg me ook af of ik divxjes hiermee zou kunnen bekijken ? nattuurlijk niet met al te grote resolutie

maar ook weet iemand wat "ex-lease, refurbished" precies betekent ?

alvast bedankt _/-\o_

oh ja nog iets kan ik gewoon een cardbus wifi card erin doen of heb je daar ook weer speciale versies van (cardbus dus)
enne ik lees op nieuws: Gratis WiFi-netwerk in aantocht voor Amsterdam-Oost dat er gratis wifi in oost wordt aangeboden, nou komt dat goed uit ik woon in a'dam oost maare werkt elke wifi kaart daarmee?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 103718 op 07-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35
Divxjes bekijken moet lukken, mischien iets meer geheugen erbij... maar toch. :)

Verder betekent ex-lease, refurbished dat het een "uitleen" laptop was die ze een beetje opgeknapt hebben volgens mij.. maar moet je niet al te veel bij voorstellen denk ik.

En ja elke wifi kaart moet er gewoon inkunnen als er PCMCIA kaartjes in kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Over de accu kunnen we natuurlijk niets zeggen; dat is maar net hoe er in de jaren mee is omgegaan

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-04 20:47

Blerf

VroomVroom

Wij gebruiken deze laptop's op de zaak. prima laptops en kun je best leuk je divxjes op kijken en de standaard dingen doen.
Verwacht er niet teveel van ivm geheugen want het is gewoon niet al teveel. :/ Voordeel is wel dat het makelijk te upgraden is als je beetje handig bent :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm maar hoe zit het als ie nieuw is hoe lang gaat de accu dan meer, ik wil gewoon en ruwe schatting weten als het kan
en ik was er al van plan 512mb geheugen van te maken maar nu vroeg ik me af watvoor geheugen erin moet;
http://www.alternate.nl/h...otebooks&Level2=Geheugen&
zal deze erin kunnen:
Kingston SO-DIMM 256 MB
Retail, SD133-X64-SC3L, Low Profile
voor notebooks
PC133

en dat upgraden zou moeten lukken, heb me eigen pc gebouwd ;)
ik vroeg me ook af of ik er een dvd/cdrw in kan stoppen, en waar ik dan zou moeten zoeken want bij ide drives vind ik alleen normale drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iemand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
arghh van dat geheugen moet toch wel iemand weten :>
Pagina: 1