Toon posts:

Goede ADSL provider !

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
WAT EEN WAARDELOZE PARTIJ DAT TWEAKDSL

-boycotten deze club. Het zijn amateurs
-helpdesk bagger, onbereikbaar. Engels sprekende wachttijd. Denk je dat je bijna aan de beurt bent, glipt er weer eentje tussendoor en ga je van 2 minuten wachttijd terug naar 5 minuten
-deze provider is niet voor gewone mensen, maar voor freaks. Getuige alleen al de Engelstalige wachttijd.
-de reactietijd op een mail naar info@tweakdsl.nl is tegenwoordig 5 dagen, vroeger 2 dagen. Vaak wordt alleen maar gereageerd op simpele vragen maar niet op storingsmeldingen.
-ze hebben personeels tekort
-ze hebben maar 1 ingang
-hoe moet je je beklag doen als er maar 1 telefoonnummer bekend is en 1 mailadres

-vodsl problemen worden niet goed en vakkundig doorgespeeld naar de telefooncompanie

-website bevat vaak oude informatie
-bij de FAQ wordt nooit iets geupdate
-de huidige website spreekt nog over een Zomer aanbod. Het is Herfst inmiddels.

Het visitekaartje dat ze afgeven is gewoon ONDER DE MAAT op deze manier.

Het enige wat ze updaten is de nieuwspagina waarop storingen staan.

Rare club amateurs, rare politiek en ook nog eens groeiende ! Bah. Ik raad iedereen af om met deze club in zee te gaan !

Als het werk werkt het en de meesten zullen voor de newsserver gaan maar anderen die dat niet nodig hebben; zoek een betere provider.

LAAT DIT EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR ALLE DIE EEN ADSL AANSLUITING BIJ TWEAKDSL OVERWEGEN !

ga maar winkelen bij InterNL.net of een KPN provider

Zowel ik als mijn familie zijn overgeschakeld naar een andere leverancier. We gaan gewoon weer KPN bellen. Hebben we ook weer nummerweergave, want dat hebben we ook erg gemist.

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:30
Ok, dit slaat echt nergens op. Dit ligt waarschijnlijk aan jou want ik heb geen problemen. Helpdesk functioneerd goed (toevallig gister gebruik van gemaakt)

Sign here please

Verwijderd

Topicstarter
Monsie schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:47:
Ok, dit slaat echt nergens op. Dit ligt waarschijnlijk aan jou want ik heb geen problemen. Helpdesk functioneerd goed (toevallig gister gebruik van gemaakt)
je komt er nog wel achter.

als het werkt werkt het maar als je ze nodig hebt: ik sta nu 15 minuten in de wacht. Ik begon met 3 minuten dat werden er 2 toen weer 5 en toen 13. En ik ben nog steeds nummer 2 of 3 maar er glippen gewoon anderen tussen door die voorrang hebben.

ik wil graag in contact komen met de directeur daar en zal hem eens fijntjes laten weten welke fouten er worden gemaakt. Desnoods bieden ze mij een baan aan daar om de boel te verbeteren.
Dit is inderdaad beklag maar het slaat wel degelijk ergens op ! En het ligt NIET aan mij. Ik krijg een hoop voor elkaar daar, maar als ik er niet door kom, net als anderen, dan ben je machteloos.

daarnaast als je smiddags belt wordt geadviseerd later terug te bellen. Het gebeurt zelden dat je direct iemand te pakken krijgt. Let wel ik heb regelmatig contact omdat ik een aantal aansluitingen beheer en ben het nu gewoon ZAT.
Dat is niet mijn mening, dat is mijn constatering.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Goedendag zeg :z

Zie je email voor verdere uitleg. Klagen mag best, maar dan wel op een normale manier.

[ Voor 74% gewijzigd door Xandrios op 07-10-2005 16:06 ]

Dit topic is gesloten.