Als je bij het typen van een bericht op UBB-codes klikt, wordt dit in hetzelfde venster geladen. Zodra je weer teruggaat naar je bericht, is alles weg... Misschien handig om hier een popupvenster van te maken en de codes clickable te maken
.
Hier opent het in een nieuw venster, maar dat heeft wellicht te maken met het feit dat ik onder MyReact » Voorkeuren de optie "Open externe links in nieuw venster?" op "Ja" heb ingesteld.
Misschien is dat een optie?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Het is toch geen externe link 
ah, optie is ook voor zijdelingse pagina's
ah, optie is ook voor zijdelingse pagina's
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 10:35 ]
Oke, dat kan ik doen natuurlijk, maar ik zou het netter vinden als het gewoon standaard zo was... Gelukkig had ik nog maar 5 regels getypt... Stel dat je net 100 regels hebt getypt en even de UBB-code ergens van wil wetenr00n schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:33:
Hier opent het in een nieuw venster, maar dat heeft wellicht te maken met het feit dat ik onder MyReact » Voorkeuren de optie "Open externe links in nieuw venster?" op "Ja" heb ingesteld.
Nee, link targets horen een user-choice te zijn. Default geven wij dus geen targets aan links.
Als je niet zeker weet of een pagina in een nieuw scherm opent, maar je wilt dat wel dan moet je even de shift-toets ingedrukt houden bij het klikken - dat geldt voor elke site.
Als je niet zeker weet of een pagina in een nieuw scherm opent, maar je wilt dat wel dan moet je even de shift-toets ingedrukt houden bij het klikken - dat geldt voor elke site.
Intentionally left blank
Oke, voor andere links snap ik dat (bijv. links in topics).crisp schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:31:
Nee, link targets horen een user-choice te zijn. Default geven wij dus geen targets aan links.
Maar is het niet handiger als deze link standaard in een nieuw venster wordt geopend, bij het klikken op een tag deze automatisch worden ingevuld en het venster weer sluit? Lijkt me gevoelsmatiger een gebruikersvriendelijkere oplossing... Maar goed, als jullie het strikt willen houden, ook prima
Prettig weekend trouwens alvast
Voor het kunnen invoegen van tags is de toolbar al bedoelt, niet de FAQ
Intentionally left blank
In die toolbar staan niet de codes om bv. programmacode toe te voegen (oke simpel voorbeeld, maar ik zocht in de UBB-codes naar de tag om aan te geven dat het asp-code was).crisp schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:57:
Voor het kunnen invoegen van tags is de toolbar al bedoelt, niet de FAQ
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ja, dat weet ik nu ook
Wat je zou kunnen doen en niet meer moeite is:
Rechts klikken op link 'UBB-codes' en kiezen voor 'openen in nieuw venster'.
Maar ik snap je probleem. Het zou idd handiger zijn als all UBB-codes bijelkaar in een nieuw venster bij elkaar kwamen of dat de UBB codes vermeld staan onderaan de 'Post reply'-venster vermeld staan (eventueel in een uitklapbaar ding zoals ook bij de userinfo is gedaan) ofzo.
Maar ik snap je probleem. Het zou idd handiger zijn als all UBB-codes bijelkaar in een nieuw venster bij elkaar kwamen of dat de UBB codes vermeld staan onderaan de 'Post reply'-venster vermeld staan (eventueel in een uitklapbaar ding zoals ook bij de userinfo is gedaan) ofzo.
[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 07-10-2005 13:11 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Is het, gelieerd hieraan, misschien niet een idee om de toolbar met een knopje aan en uit te kunnen zetten?
. Ik heb dat ding nu standaard uit staan, wat het vervuilt je scherm nogal. Maar af en toe is het tóch wel handig...
Waar zie je me voor aanZerora schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:10:
Wat je zou kunnen doen en niet meer moeite is:
Ja dat kan ook, maar je snapt wat ik bedoel.
Was ook maar een grapjeZerora schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:55:
Ja dat kan ook, maar je snapt wat ik bedoel.
Is in te stellen dus...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()