Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 07:36 ]
voor mij de reden om de order te annuleren
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Heb jij de N520 ook besteld ?Phusebox schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:12:
hmm ik las dat tomtom niet werk met windows mobile 5?
voor mij de reden om de order te annuleren
PnD schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:55:
GSM functionaliteit pls! Is dit nou zo moeilijk te implementeren voor pda fabrikanten of heeft het te maken met het OS?
...ik denk dat er een oplossing aan zit te komen.Sander Prinsen schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:37:
Ik ben al een paar weken aan het rondkijken naar een navigatie oplossing. Ik zit te twijfelen tussen een PDA met GPS of een smartphone met losse GPS module. Deze PDA is zo te zien een goede kandidaat voor de PDA/GPS oplossing, mocht ik die gaan kiezen.
De Mitac Mio A701 lijkt te voldoen aan vele voorwaarden (GPS, GSM, Bluetooth etc... ).
Mitac MIO A701
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 20:50 ]
de enige reden waarom ik em niet wil kopen is dat ie bluetooth mistVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:22:
Ben ik dan straks enige met dit mooie apparaatje ?
de qvga resolutie zou ik nog mee kunnen leven
nu heeft ie wel usb host, en kun je er een bluetooth stick insteken, maar je krijgt er de kabel niet bij, en is ook nergens te koop
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Wat mij betreft niet, maar ik wil hem, zoals eerder gezegd, eerst eens van dichtbij bekijken.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:22:
Ben ik dan straks enige met dit mooie apparaatje ?
Dat kan ik missen als kiespijn, ben er helemaal niet kapot van.Phusebox schreef op woensdag 14 december 2005 @ 21:43:
[...]
de enige reden waarom ik em niet wil kopen is dat ie bluetooth mist
Heb een tijdje GSM met blauwetandjes headset gehad, maar headsetje is weer de deur uitgegaan.
Werkte voor geen meter, dan wel dan niet, kon er totaal niet op vertrouwen en in de auto is dat toch wel handig.
[ Voor 48% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 15-12-2005 08:25 ]
Verwijderd
Close-up foto's ook goed ?cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 08:23:
[...]
Wat mij betreft niet, maar ik wil hem, zoals eerder gezegd, eerst eens van dichtbij bekijken.
Ik wil hem eens stevig aan de tand "voelen".
N520: € 359
N520 + Navigon : € 489
Kun je dat eens uitleggen ??? (ik neem aan dat ze niet van de bekende vrachtwagen gevallen zijn.)Phusebox schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:31:
ik kan de N520 voor geinteresseerden leveren (binnen 24uur).
N520: € 359
N520 + Navigon : € 489
[ Voor 13% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 15-12-2005 16:36 ]
nee ik heb contacten met een importeur en daar zijn ze vandaag binnen gekomencOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:36:
[...]
Kun je dat eens uitleggen ??? (ik neem aan dat ze niet van de bekende vrachtwagen gevallen zijn.)
enkele stuks maar, die waarschijnlijk vandaag al allemaal weg zullen gaan. dus moet snel zijn
Levert die importeur ook aan gewone winkels/winkelketens (tegen de tijd dat ie volop leverbaar is dan).Phusebox schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:40:
[...]
nee ik heb contacten met een importeur en daar zijn ze vandaag binnen gekomen
enkele stuks maar, die waarschijnlijk vandaag al allemaal weg zullen gaan. dus moet snel zijn
jacOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 16:44:
[...]
Levert die importeur ook aan gewone winkels/winkelketens (tegen de tijd dat ie volop leverbaar is dan).
En weet je toevallig ook welke ????????
haha ehm neecOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:07:
[...]
En weet je toevallig ook welke ????????
Is het na te vragen en zo ja, zou je dat willen doen en het antwoord hier posten.
Please, ik heb die vraag ook al bij FS zelf gesteld, maar die lezen blijkbaar ineens geen mail meer, want ik krijg nu geen antwoord meer van ze.
FS zijn echt prutsers, ik belde ze om te vragen naar bepaalde features van een pda: "ja meneer dat weten wij niet, dan moet u bij de winkel zijn"cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:02:
[...]
Is het na te vragen en zo ja, zou je dat willen doen en het antwoord hier posten.![]()
![]()
![]()
Please, ik heb die vraag ook al bij FS zelf gesteld, maar die lezen blijkbaar ineens geen mail meer, want ik krijg nu geen antwoord meer van ze.![]()
![]()
dan vraag ik me toch af?
ik kan dat helaas niet navragen, ze leveren aan diegene die hem besteld. verder weet ik daar niets van
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 15-12-2005 20:10 ]
Hmmm, dit spoor loopt dus ook enigzins dood. Of kan ik ook rechtstreeks bij de importeur bestellen ????Phusebox schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:10:
[...]
ik kan dat helaas niet navragen, ze leveren aan diegene die hem besteld. verder weet ik daar niets van
nee. maar je kan wel via mij bestellen dus.cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 15 december 2005 @ 20:12:
[...]
Hmmm, dit spoor loopt dus ook enigzins dood. Of kan ik ook rechtstreeks bij de importeur bestellen ????![]()
![]()
![]()
Verwijderd
BTW de N520 is toch al gewoon te verkrijgen...? zoals hier http://www.bestelfujitsus...65-V525/?origin=vergelijk
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 22:33 ]
Ik neig meer naar de Asus om de volgende punten:
- sneller
- VEEL betere accuduur
- carkit + arm bijgeleverd (ook SD kaartje??)
Grote voordeel van de N520 is zijn uiterlijk en interne antenne.
Wie weer nog meer voordelen t.o.v. de Asus
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hij is iets goedkoperMooooody schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:35:
...
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2005 22:42 ]
Wie kan me wel overtuigen. Tis een lastige keuze.
Misschien makkelijker om te wachten op de N560
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Verwijderd
N520 heeft USB host.Mooooody schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:35:
Ik twijfel zelf tussen de N520 en de Asus A636.
Ik neig meer naar de Asus om de volgende punten:
- sneller
- VEEL betere accuduur
- carkit + arm bijgeleverd (ook SD kaartje??)
Grote voordeel van de N520 is zijn uiterlijk en interne antenne.
De asus is butt ugly.
gisteren was ie daar nog niet te krijgen, ook hebben zij niet de versie met navigon software (en carkit/lader)Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 22:28:
Als de N560 uitkomt (of welke modelnaam die ook uiteindelijk mee gaat krijgen...) kunnen we die dan ook via jou bestellen Phusebox?
BTW de N520 is toch al gewoon te verkrijgen...? zoals hier http://www.bestelfujitsus...65-V525/?origin=vergelijk
Thanx, but no thanx.Phusebox schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:21:
[...]
nee. maar je kan wel via mij bestellen dus.
ik koop er een losse usb host kabel bij en dan bluetooth stickje erin als ik ergens wil internetten via mijn gsm
Verwijderd
Die USB hostkabel, die bestel je ook bij jou leverancier ? Ik heb namelijk wel al een N520 besteld, maar nog geen host kabel.... Wat zou die bij jou moeten kosten ?Phusebox schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 11:55:
ik heb de n520 met navigon voor mezelf besteld, ik post wel pics enzo als ik em heb
ik koop er een losse usb host kabel bij en dan bluetooth stickje erin als ik ergens wil internetten via mijn gsm
nou nee, de officiele is veel te lang en lomp, ik ga voor een "korte" van 15cmVerwijderd schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:54:
[...]
Die USB hostkabel, die bestel je ook bij jou leverancier ? Ik heb namelijk wel al een N520 besteld, maar nog geen host kabel.... Wat zou die bij jou moeten kosten ?
maar ben nog even opzoek naar een goede shop
als ik wat vindt post ik t hier, misschien kunnen we dan samen bestellen?
(denk dat de prijs tussen de 15-20 euro zal liggen)
edit: als de tpg meewerkt heb ik em (de n520) morgen hier, anders maandag
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2005 16:33 ]
Verwijderd
Ik ben inderdaad geinteresseerd in die kabel, dus ik hou je ook op de hoogte mocht ik wat vinden.Phusebox schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 16:32:
[...]
nou nee, de officiele is veel te lang en lomp, ik ga voor een "korte" van 15cm
maar ben nog even opzoek naar een goede shop
als ik wat vindt post ik t hier, misschien kunnen we dan samen bestellen?
(denk dat de prijs tussen de 15-20 euro zal liggen)
edit: als de tpg meewerkt heb ik em (de n520) morgen hier, anders maandag
Mijn n520 kan ook vandaag (zaterdag) binnenkomen... anders maandag...
eerste indruk, mooi afgewerkt, strak design, erg klein voor ingebouwde gps pda
beetje traag met laden internetpagina;s naar mijn idee
hoe kun je eigenlijk switchen tussen apps? (ben nieuw in windows mobile wereld)
ow en ik mis de "switch to landscape mode" in internet explorer?
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 17-12-2005 19:42 ]
Verwijderd
Dat wordt dus later in de week... Maar in ieder geval voor de kerstmis !
15cm, plus power input, dus je kan een usb aansluiten en meteen ook chargen.
(officieel voor de loox 720, maar ik lees overal dat die compatible zijn).
de originele heb ik ook gevonden maar die is erg lang en kost 29 euro excl. verzendkosten. per stuk.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 18-12-2005 10:46 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn N520 zo rond woensdag zal hebben. Ik zal dan ook meteen de "problemen" uitproberen die jij ook hebt.Phusebox schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:32:
hmm active sync blijft hangen bij "retrieving settings" , hij blijft maar retrieven zeg maar.
Over die Host kabel : Heb je een site waar ik het kan bekijken ?
ik heb een site gevonden, als we er 2 bestellen kost het zeg maar 19 euro per stuk incl. shipping. (uit hongkong, maar over zo'n klein bedrag heffen ze geen import-duties en tax meen ik)
19 euro per stuk voor de N500????? Of heb ik iets gemist.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
www.pc-mobile.net/loox.htmVerwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 14:37:
[...]
Ik denk dat ik mijn N520 zo rond woensdag zal hebben. Ik zal dan ook meteen de "problemen" uitproberen die jij ook hebt.
Over die Host kabel : Heb je een site waar ik het kan bekijken ?
en weet je het al of je wil bestellen? ik wil vandaag of morgen de order de deur uit doen... heb ook vandaag screen protectors besteld
Verwijderd
Ik denk wel dat ik dat wil ja. Hoe zullen we dat aanpakken ? Voor het kostenvoordeel moeten we er 1 order van maken. Misschien kan ik het bij je ophalen ?Phusebox schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:17:
[...]
en weet je het al of je wil bestellen? ik wil vandaag of morgen de order de deur uit doen... heb ook vandaag screen protectors besteld
zou kunnen, ik woon in Limburg. geef me anders even je email adres?Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 13:33:
[...]
Ik denk wel dat ik dat wil ja. Hoe zullen we dat aanpakken ? Voor het kostenvoordeel moeten we er 1 order van maken. Misschien kan ik het bij je ophalen ?
ps. ik kan nog steeds niet synchen
edit: syncen lukt nu wel: firewall blokkeerde het
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 19-12-2005 14:43 ]
Verwijderd
Mijn vraag: waar heb je jouw N520 gekocht en zat daar een carlader bij of heb je deze los moeten bestellen? Is het mogelijk om deze zonder Navignon te bestllen, want ik heb tomtom 5 al gekocht. Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 21:30 ]
Verwijderd
De mijne (die nu in het busje van de TNT zit) komt van Salland Automatisering. Te vroeg geleverd ! Schande !
Er zit standaard geen zwanehals bij. Voordat ik het volledige Navigon pakket kocht, was ik op zoek naar de losse onderdelen. Ik had een universele zwanehals op het oog van ca.20 euro (weet niet meer zeker) en de autolader was voor iets van 50 euro te verkrijgen op www.looxstore.de. Die site is alleen al een tijdje offline. Vooral de autolader vond ik een regelrechte rip-off....
De site van pdashop.nl levert geen Looxen meer, maar ik zie wel nog het een en ander aan kabelarij staan. Voor de 420 en 720 wel te verstaan, maar ik weet niet hoe uitwisselbaar dat alles is....
autolader en houder alleen bij navigon pakketVerwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:26:
Phusebox > Ik heb rondgekeken op de pricewatch, maar er wordt niet bij vermeld of er de carkit bijgeleverd wordt. Heb ook naar Progress automatisering gebeld, maar daar hebben ze gevraagd of ik mijn vraag niet per email kon sturen. Zo gezegd zo gedaan, maar na een week nog geen reactie![]()
Mijn vraag: waar heb je jouw N520 gekocht en zat daar een carlader bij of heb je deze los moeten bestellen? Is het mogelijk om deze zonder Navignon te bestllen, want ik heb tomtom 5 al gekocht. Alvast bedankt!
los kun je ze wel vinden op ebay voor 20 euro per stuk
ik heb navigon erbij omdat die beter schijnt te zijn dan TT
wel fijn dat je nooit kaarten hoef te wisselen
of andere geinteresseerden?
Verwijderd
Mijn Loox geeft aan dat ie opgeladen wil worden. Maar als ik bij de batterij kijk, dan heeft ie nog 30% aan power. Heb jij hem al opgeladen ? Of laat je hem eerst helemaal leeglopen om hem dan weer helemaal op te laden.... (Dit ivm. batterijlevensduur (????))
bij mij gaf ie dat ook aan, maar aangezien er niks verloren gaat bij de nieuwe windows mobile heb ik besloten hem eerst helemaal (tot 1 a 2%) op te gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:04:
Phusebox,
Mijn Loox geeft aan dat ie opgeladen wil worden. Maar als ik bij de batterij kijk, dan heeft ie nog 30% aan power. Heb jij hem al opgeladen ? Of laat je hem eerst helemaal leeglopen om hem dan weer helemaal op te laden.... (Dit ivm. batterijlevensduur (????))
Mijn battery indicator geeft aan dat met 30% hij het nog ruim een uur doet als ie aan staat. (gebaseerd naar mijn idee op backlight altijd aan en gps aan)
ik heb wel een ander probleem:
als ik mijn navigatie prog gebruik (navigon) dan springt de pda gewoon uit na 2 minuten, aanzetten geeft dan een error op gwes.exe en alles loopt vast.
als ik hem instel dat ie aan moet blijven bij power settings, dan blijft alles aan, ook backlight...
dus vind ik maar erg vreemd
Het zal wel aanzienlijk meer accu vreten en dat terwijl de N520 al niet zo geweldige accuduur heeft.dafz0r schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:11:
o das wel nice, op voorwaarde dat het je batterijduur niet halveert
+ het feit dat deze N560 flink boven de N520 geprijsd zal worden en je keus is niet zo moeilijk als je nu een pda zoekt
Verwijderd
Ik heb hem nu sinds afgelopen dinsdag en heb er tot nu toe de hele tijd mee lopen spelen (Wifi aan, gps aan) Ik heb hem nu net in de oplader moeten stoppen....
backlight op 40% (ruim voldoende)
en dat was op de eerste charge, dus neem aan dat dat nog wel beter wordt
Tis voor mij nogsteeds lastig kiezen tussen die 2
ik had blijkbaar de optie "turnoff bij inactivty" vergeten aan te zetten
nu nog maar eens goed testen deze week nu ik er tijd voor heb
bovendien hangt de pda elke ochtend als ik em wil aanzetten uit standby, moet elke ochtend een soft reset doen
tijdens het navigeren gaat ie vaak op standby: resultaat soft-reset
al met al... zwaar ontevreden nu
[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 26-12-2005 11:38 ]
De 520 an sich is een zeer net apparaatje, prima pocketpc, goede GPS. Ik gebruik hem ook voor aviation navigatiesoftware en daar doet ie het prima mee.
hopelijk volgende week de usb host kabel binnen en dan kan ik bluetooth aansluiten
Verwijderd
Beetje vergelijkbaar met mijn laptop dat Pro/Engineer niet echt lekker meer werkt vanuit standby stand. Vind ik niet echt vervelend en houd er gewoon rekening mee dat ik mijn automatische standby stand uitschakel op het moment dat ik wil gaan navigeren.
Navigon zou een soort van "suppress standby" optie moeten krijgen.
Verder ben ik laatst naar Berlijn gereden en navigon deed het verbluffend lang nog in Duitsland. Net niet tot Hannover. Terwijl ik de Benelux versie heb. Vond ik wel netjes.
Batterij kan beter, maar ik vind het niet echt hinderlijk. Laatst wel dat m'n pda helemaal niet meer aanwilde. Toen werd ik wel erg zenuwachtig omdat ik dacht dat ie kapot was. Batterij bleek gelukkig gewoon opgeladen te moeten worden...
Wat ik onhandig vind is dat je niet kan zien of je de pda helemaal uit gezet hebt of dat ie op standby staat.
Het is mijn eerste pda, maar ik vind het echt een super apparaatje en ben druk bezig met het verkennen van alle opties en het uitproberen van software...
Verwijderd
www.firstloox.org
...die site staat al vanaf beginaf aan genoemd in de openingsgspost en is al regelmatig aangehaald als bron voor diverse berichten ...Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 08:50:
Het forum van www.firstloox.org is wat actiever omtrend de LOOX. Dus voor de geinteresseerden :
En voor diegene die ook willen bellen, naast al het andere als GPS, WIFI, Bleutooth is hier het volgende gerucht, de PHN800 (Phone Navigation) ;

[http://www.slashphone.com/71/3217.html]There is a rumor that Fujitsu is preparing their new pocket pc phone which continue the Loox series. The model is said to be PHN800, running windows mobile 5.0, support UTMS network and will integrate the WiFi and Bluetooth module. One forum member ZioMeme has photoshoped it for your imagination.
Warning! The PHN800 above is photoshoped artwork. Some of the specifications will be
Mobile Windows 5.0
Cpu Intel X-Scale 624MHz
256 MB Rom - 64 MB Ram
Network: Quadband Gsm/Gprs/Umts
Display from 2,8' ' Qvga 320 x 240 pixel 65k colors
GPS SiRF Star III
WiFi (802.11g)
Bluetooth v1.2
Slot SD I/O
Usb Host
Why PHN800? PH means phone, and N means navigator.
[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 11:14 ]
als je dan op de site firstloox.org had gekeken had je gezien dat de phn800 fake is, niet alleen de afbeelding, het hele produktVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:35:
[...]
...die site staat al vanaf beginaf aan genoemd in de openingsgspost en is al regelmatig aangehaald als bron voor diverse berichten ...
En voor diegene die ook willen bellen, naast al het andere als GPS, WIFI, Bleutooth is hier het volgende gerucht, de PHN800 (Phone Navigation) ;
[afbeelding]
[...]
[http://www.slashphone.com/71/3217.html]
Tis jammer.... let wel: in het artikel (en dus de post) wordt ook al genoemd dat de afbeelding gesoept is, dus dat was al duidelijk. Via Google wordt er echter wel vrij veel melding gemaakt van dit type, dus wie weet wat de toekoms nog brengtPhusebox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:00:
[...]
als je dan op de site firstloox.org had gekeken had je gezien dat de phn800 fake is, niet alleen de afbeelding, het hele produkt
mijn n520 HANGT elke keer als ie even in standby is geweest.... meestal als er tussendoor een event is geweest waarvoor ie een reminder moet geven.
2-3 uur standby is al vastlopen en dan moet je elke keer softresetten
help, iemand tips?
ps. als ie dus vastloopt VREET ie echt mijn accu op...
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 05-01-2006 17:06 ]
...toch niet zo nep als gedacht. Hij komt op de markt, de Loox T8xx . Alles der op en der an;Phusebox schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:00:
[...]
als je dan op de site firstloox.org had gekeken had je gezien dat de phn800 fake is, niet alleen de afbeelding, het hele produkt

Er loopt inmiddels een draadje over: Fujitsu-Siemens Pocket Loox T800
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 19:48 ]
omg... ugggly...Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:47:
[...]
...toch niet zo nep als gedacht. Hij komt op de markt, de Loox T8xx . Alles der op en der an;
[afbeelding]
Er loopt inmiddels een draadje over: Fujitsu-Siemens Pocket Loox T800
maar ja als je een phone zoekt is t wel handig, ik heb liever beide gescheiden
Heb er TT5 (v5.21) op staan en deze doet het zonder problemen.
Ook de batterijduur vind ik op zich meevallen (heb helaas geen vergelijkingsmateriaal).
Heb er nu "spb pocket plus" op staan en deze geeft in percentage aan of in aantal minuten hoe het met de batterij staat.
Tevens had ik het idee dat de GPS-antenne wat moeite had met het vinden van de satellieten, maar na een aantal keer navigeren valt dat toch wel mee.
Ik heb een collega gesproken (met een acer N35) en ook hij had er soms last van dat het even duurde voordat er voldoende signaal beschikbaar was.
Kortom, al met al helemaal geen slechte koop, ben er zeer tevreden over.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een betaalbare autolader, heeft iemand deze al ergens gekocht ??
Ik probeer nu ook een Wifi-verbinding op te zetten om direct met een Exchange-server te synchronizeren, echter, ik krijg het niet voor elkaar. Is er al iemand die hier wel ervaring mee heeft?
Ik zoek ondertussen nog even verder.
[ Voor 21% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 30-01-2006 14:48 ]
Ik heb "regelmatig" last van het feit dat de N520 niet aan wil als ik de aan/uit (resume/suspend) knop indruk.
Dan moet ik de PDA een reset geven alvorens hij weer wil reageren.
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Iemand anders die dit fenomeen ook heeft ?????
(antwoord op de vorige post: Ik gebruik geen TMC op mijn PDA, er zit standaard geen TMC receiver op de PDA, die komt later wel als optie beschikbaar heb ik begrepen.)
[ Voor 25% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 22-03-2006 23:25 ]
Kan je misschien aangeven welke dat zijn. Altijd handig voor andere gebruikers die met ditzelfde probleem tobben...cOOlrUnnINgs schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:07:
Probleem is, zo te zien, opgelost door de wat settings in activesync aan te passen.
Ik ben zelf op zoek naar een PDA met WiFi en GPS (liefst ook BT, maar zit niet op de N520) en vond de N520 wel de beste (ASUS 6xx was qua features erg goed, maar dat ding is zo lelijk...).
Aan de features van de N560 te zien voldoet deze nog beter aan mijn wensen, maar ik heb weinig zin om daar nog een half jaar op te wachten.
/edit:
Kom nu net deze tegen. Iemand bekend met deze? Zit geen GPS op...
Volgens deze url wordt de N560 in maart geintroduceerd.
[ Voor 21% gewijzigd door Lord_Nemesis op 29-03-2006 12:24 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Vergeet bij de Asus 636 niet dat de batterijduur bijzonder goed is. En wat mij betreft een belangrijke factor om op te selecteren.LordNemesis schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:04:Ik ben zelf op zoek naar een PDA met WiFi en GPS (liefst ook BT, maar zit niet op de N520) en vond de N520 wel de beste (ASUS 6xx was qua features erg goed, maar dat ding is zo lelijk...).
Aan de features van de N560 te zien voldoet deze nog beter aan mijn wensen, maar ik heb weinig zin om daar nog een half jaar op te wachten.
Ben het met je eens dat het ding er niet zo strak uitziet, maar ik zou verder niet weten wat de N560 meer heeft als de Asus 636 (behalve dan de "looks"
Asus 636 wordt her en der als behoorlijk postief beoordeeld als ik het goed begrijp. In Q2 2006 zou er zelfs een update van de Asus 636 komen... ziet er rmisschien ook wat mooier uit
In 2Q 2006 we'll see an update of Asus MyPal A636 - the main change will be the built-in flash disk capacious of 1 GB. [bron: http://www.mobile-review.com/pda/review/asus-a636-en.shtml ]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 18:32 ]
Dat was ik ook tegengekomen. Als die GPS antenne is ingeklapt valt het uiterlijk ook nog best mee. Maar dat neemt niet weg dat ik toch de FS en stuk mooier blijf vinden.Asus 636 wordt her en der als behoorlijk postief beoordeeld als ik het goed begrijp. In Q2 2006 zou er zelfs een update van de Asus 636 komen... ziet er rmisschien ook wat mooier uit.
Het punt van de accuduur dat je aanhaald ben ik met je eens, die is bij de FS gewoonweg slecht. Ik hoop dat ze dat bij de N560 verbeteren. Ik heb nu iig besloten dat ik de N560 en de opvolger van die asus even afwacht... denk ik
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
De N560 zou een standby tijd van 500 uur hebben volgens die site. Kan dit kloppen??
Zou wel errug lekkerLordNemesis schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:14:
De N560 zou een standby tijd van 500 uur hebben volgens die site. Kan dit kloppen??
Prijs is inderdaad niet eens zo onaardig gezien de specs (mn VGA scherm...).
Hier [ http://hd.nl/product_info...rod_brand=FUJITSU+SIEMENS ] effe een andere (nederlandse) prijs:
€498.61 (incl. btw)
[€414,90 EUR in Duitsland: http://www.idealo.de/prei...n560-fujitsu-siemens.html ]
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 19:00 ]
Ik wacht nog even totdat hij voldoende beschikbaar is en dan gaat Nemesis er een halen!
(Wordt onderhand wel tijd voor een eigen topic denk ik...)
Verwijderd
ff een vraagje over de n5x0
Zijn deze modellen (520, 560) fatsoenlijk met skype te gebruiken ??
Bij de Acer N311 bijvoorbeeld (wel VGA maar geen GPS) zit de speaker aan de achterkant en het volume is erg laag.
Dit is met navigatie en skypen echt onhandig.
Dus vraag ik me af of dat met dit model ook zo is.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:07:
Een eigen topic voor de N560 is een goed idee !!
Sinds gisteren is die er ookLordNemesis schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:11:
(Wordt onderhand wel tijd voor een eigen topic denk ik...)
[rml][ PDA/GPS] Fujitsu-Siemens Loox N560[/rml]
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:07 ]
Verwijderd
ik lees dat dit niet makelijke gaat, klopt dat en zo ja kan iemand vertellen hoe het aan de praat te krijgen is.
Ik zit nog te twijfelen tussen de loox 520 of de HP 2490.
Ik vind het design van de loox veel mooier en strakker.
..is al een feit hoorVerwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 20:26:
Iemand al een idee wanneer de N560 daadwerkelijk het licht zal zien?
Zie [rml][ PDA/GPS] Fujitsu-Siemens Loox N560[/rml]
en http://forum.pocketinfo.n...=62425&highlight=loox+560