Ik zit al een tijdje met een vreemd probleem. Ik heb een aantal mappen en iconen dat een beetje overbodig is en ik wil verwijderen. Als ik ze simpelweg met behulp van shift-del verwijder, dan zijn ze weg, maar als ik mijn computer opnieuw opstart, dan staan de betreffende iconen en mappen weer keurig netjes op hun oude plaats.
Ik heb de computer al gecontroleerd op spyware e.d.. Ook heb ik een up to date virusscanner en het lijkt me dus niet dat er een of ander kwaadaardig stukje software op mijn computer rondstruint.
Is dit probleem bij iemand hier bekend? Weet iemand misschien hier een oplossing voor? Ik ben begin er zo langzamerhand een beetje zat van te worden; mijn bureaublad wordt een steeds grotere puinzooi
Ik heb de computer al gecontroleerd op spyware e.d.. Ook heb ik een up to date virusscanner en het lijkt me dus niet dat er een of ander kwaadaardig stukje software op mijn computer rondstruint.
Is dit probleem bij iemand hier bekend? Weet iemand misschien hier een oplossing voor? Ik ben begin er zo langzamerhand een beetje zat van te worden; mijn bureaublad wordt een steeds grotere puinzooi
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.