Ik heb onlang bij PC platform een bestelling gedaan van wat geheugen, een brander en een Zalman 7000B AlCu OEM. Na vijf dagen niets te horen kreeg ik te horen dat de koeler er niet meer was en wat ik wilde doen. Na geantwoord te hebben dat ze dan maar zonder koeler moesten sturen heb ik het pakketje netjes in huis gehad. Gisteren kreeg ik een bericht dat Zalman hen alleen volledig Aluminium versies heeft gestuurd. Ik mailde terug dat die volgens mij en de Zalman site niet bestaan, en dat als hij koperen versies bedoelde ik graag een koperen versie wilde ontvangen. Vandaag kreeg ik weer een bericht met daarin de vraag of ik 12, 50 wilde overmaken, zodat ze me de koperen retail konden sturen.
Nu heb ik twee vragen (waarvan er eigenlijk maar eentje hier thuishoort
):
1: Maakt Zalman nou wel of geen volledig aluminium koelers?
2: Wat zouden jullie in dit geval doen?
Natuurlijk even zeggen wat ik zelf al had gedaan/bedacht:
1: Ik heb op de GoT search en op de Zalman site gezocht naar een aluminium koeler, en die lijkt toch echt niet te bestaan.
2: Ik zat te denken aan dreigen met een negatieve shop survey, en ze gewoon vertellen dat ik dit zeer klantonvriendelijk vind.
Nu heb ik twee vragen (waarvan er eigenlijk maar eentje hier thuishoort
1: Maakt Zalman nou wel of geen volledig aluminium koelers?
2: Wat zouden jullie in dit geval doen?
Natuurlijk even zeggen wat ik zelf al had gedaan/bedacht:
1: Ik heb op de GoT search en op de Zalman site gezocht naar een aluminium koeler, en die lijkt toch echt niet te bestaan.
2: Ik zat te denken aan dreigen met een negatieve shop survey, en ze gewoon vertellen dat ik dit zeer klantonvriendelijk vind.