[iPod] Mini 6 GB valt soms uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:58
Ik heb een Ipod mini 6 GB en deze valt soms uit. Gisteren deed hij nog perfect heeft 4 uur aangestaan en heb ik nieuwe nummers erop gezet.
Toen ik ermee wou stoppen en alles ging opruimen zag ik dat mijn Ipod uit stond, terwijl ik hem volgens mij niet uit heb gezet. Ik probeerde hem weer aan te zetten maar dit gaat niet meer :(
Ik ben de aankoop bon kwijt, heb hem in januari gekocht :( heeft iemand hier ervaring mee wat te doen? Ik wil hem ook wel laten repareren tegen betaling, het is me eigen schuld dat ik die bon kwijt ben natuurlijk.
Ik heb zelf geprobeerd:
- Gereset
- Opgeladen
- lock knop (je weet maar nooit ;))

Hoop dat iemand mij kan helpen of stiekem zn aankoop bon wilt inscannen :X

[ Voor 8% gewijzigd door Sonic op 07-10-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 03:12

SgtStrider

Fractal Switchover!

Als hij nog wel wordt herkend kan je iPod updater proberen :)

http://www.apple.com/supp.../ipodupdater20050923.html

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
word ook niet meer herkent, ga het nog ff keer proberen.
Maar de nieuwe update staat er op 4.1 dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
Haha opgelost!!

heb Apple gebeld en ze keken aan de hand v.h. serienummer na wanneer hij gemaakt was. Hij is pas in April gemaakt zeid ie man? Dus heb sowieso gerantie erop. Hij ging ervoor zorgen dat UPS hem volgende week ophaald!!!!!!!!
Echt super garantie van Apple!! zeer netjes!

Heb ooit een mp3 CD-speler gehad en aankoop nota ook kwijt, maar kreeg hem mooi niet vergoed! Terwijl die paar maanden uit was :(

APPLE OWNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Apple kost een paar centen (over het algemeen) maar dat krijg je dan dmv dit soort dingen perfect terug ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!