waar haal ik snel een vertaalprog vandaan.........

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik moet morgen een werkstuk inleveren van hoe kun jeje netwerk maken tussen mac en IBM pc's. een groot deel is engels bij www.macwindows.com vandaan gehaald maar als ik dit zelf moet gaan vertalen dan ben ik nog wel ff bezig. dus nu is mijn vraag. waar kan ik snel een vertaal programma vandaan halen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
plz. kan er ff snel gereageerd worden want het is nu al 22.12 uur en het moet morgen af zijn.

Verwijderd

begin maar te vertalen

Verwijderd

lekkere timing kerel, :)

hmz, ik ken alleen die van altavista :) daar staat een link waarmee je teksten kan vertalen :)

Verwijderd

Vraag uitstel omdat je printer kapot gegaan is of omdat je proc gefried is ofzo . Moet lukken , heb ook zo mijn groepswerk 2 weken later afgegeven omdat AMD zo lange besteltijden had :):):):):)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
das een goeie. maar wat moet ik dan zeggen als ik geen AMD heb maar een Intel.

hé DIEF van een real_raichu70. mijn icon een beetje jatten hé. kun je wel.

Verwijderd

Zelfde verhaal maar met intel waarschijnlijk . Offeuh , de winkel bouwt die in en ze hebben een lange bestellijst ofzoiets .

Verwijderd

Kwist niet da je het zou merken .... :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

www.babylon.com Is dat misschien wat ?

Verwijderd

Gateway misschien ??!?!?!?!?!?>:)

Verwijderd

Lever het dan Engels in he , is die leraar van jou zo dom dat als ie Informatica geeft niet eens Engels kan ? zet het tussen [quote] werkstuk [quote]

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb 2 of 3 vertaal programma's gedownt dus ik hoop dat er wat goeds tussen zit.

wish me luck, want het is nu 23.40 uur.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Is het gelukt >:)

Verwijderd

Hahah dat vraag ik me dus ook af LOL :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
nou je antwoord zal ik ff geven. ik d8 ik doe het morgen vroeg wel. volgende ochtend d8 ik later maar doe ik wel op school.
ong. 1 uur later naar school gegaan dan de les begint want ik heb toch 7uur les in 1 lokaal en achter de pc. kom ik dus op school ff klas ckecken of iemand wat heeft uitgevoerd. nou nee hoor. ze zitten gewoon lekkerz te internetten, muziek luisteren, RA2 spelen(CS zijn we tijdelijk vanaf gestapt), websites kloten. dus d8 ik dit is een gelegenheid om weer lekkerz te GoT-en.

Conclusie: een week uitstel, docent deed erg makkelijk zowat netzoals andere docenten.

Pagina: 1