Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
plz. kan er ff snel gereageerd worden want het is nu al 22.12 uur en het moet morgen af zijn.
Verwijderd
lekkere timing kerel, 
hmz, ik ken alleen die van altavista
daar staat een link waarmee je teksten kan vertalen
hmz, ik ken alleen die van altavista
Verwijderd
Vraag uitstel omdat je printer kapot gegaan is of omdat je proc gefried is ofzo . Moet lukken , heb ook zo mijn groepswerk 2 weken later afgegeven omdat AMD zo lange besteltijden had :):):):):)
das een goeie. maar wat moet ik dan zeggen als ik geen AMD heb maar een Intel.
hé DIEF van een real_raichu70. mijn icon een beetje jatten hé. kun je wel.
hé DIEF van een real_raichu70. mijn icon een beetje jatten hé. kun je wel.
www.babylon.com Is dat misschien wat ?
Verwijderd
Lever het dan Engels in he , is die leraar van jou zo dom dat als ie Informatica geeft niet eens Engels kan ? zet het tussen [quote] werkstuk [quote]
ik heb 2 of 3 vertaal programma's gedownt dus ik hoop dat er wat goeds tussen zit.
wish me luck, want het is nu 23.40 uur.
wish me luck, want het is nu 23.40 uur.
nou je antwoord zal ik ff geven. ik d8 ik doe het morgen vroeg wel. volgende ochtend d8 ik later maar doe ik wel op school.
ong. 1 uur later naar school gegaan dan de les begint want ik heb toch 7uur les in 1 lokaal en achter de pc. kom ik dus op school ff klas ckecken of iemand wat heeft uitgevoerd. nou nee hoor. ze zitten gewoon lekkerz te internetten, muziek luisteren, RA2 spelen(CS zijn we tijdelijk vanaf gestapt), websites kloten. dus d8 ik dit is een gelegenheid om weer lekkerz te GoT-en.
Conclusie: een week uitstel, docent deed erg makkelijk zowat netzoals andere docenten.
ong. 1 uur later naar school gegaan dan de les begint want ik heb toch 7uur les in 1 lokaal en achter de pc. kom ik dus op school ff klas ckecken of iemand wat heeft uitgevoerd. nou nee hoor. ze zitten gewoon lekkerz te internetten, muziek luisteren, RA2 spelen(CS zijn we tijdelijk vanaf gestapt), websites kloten. dus d8 ik dit is een gelegenheid om weer lekkerz te GoT-en.
Conclusie: een week uitstel, docent deed erg makkelijk zowat netzoals andere docenten.
Pagina: 1