Toon posts:

[Half Life 2] + counterstrike + day of defeat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de half life 2 versie waar counterstrike en day of defeat bij zijn inbegrepen?
Vooral het laatste spel vind ik super gaaf maar half life 2 op zichzelf ook wel dus dit wil ik on-line gaan spelen maar daarbij wil ik dus ook cs + dod doen.

bij voorbaat dank

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
silver. of gewoon de versie uit de winkel.

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Nee dus... DoD: Source is op dit moment nog niet als retail pakketje verkrijgbaar. Bij de normale HL2 bundel krijg je (game of the year edition - EA) CSS, HL2, HL2DM en HL1: Source. Bij de eerste uitgave van Vivendi krijg je het bovenstaande, behalve HL1: Source. Wil je graag DoD: Source erbij (net als ik ;)), dan zul je deze moeten kopen via steam (creditcard nodig).
Over een paar weken zal Counter-Strike: Source als retail pakket verschijnen. Hierbij zit dus CSS, HL2DM en DoD: Source. Als je al HL2 hebt, koop je dus een aantal spellen dubbel (ik registreer dit pakket gewoon op een ander account, zodat je CSS en HL2DM met twee man tegelijk op internet kunt doen). Het pakket gaat tussen de €20 en €30 kosten.

Verwijderd

Topicstarter
maar voor dat 2e pakket, heb je daar dan half life 2 voor nodig of kan je dat los kopen en de games spelen?

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
het is retail dus ik zou er van uit gaan dat hij stand alone ook werkt,

"Stilte, een gat in het geluid...."