Toon posts:

Tony Hawk's Pro Skater 2 Win2k probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win2k en ik had THPS2 geinstalleerd, alles werkte naar behorens, totdat ik het spel opnieuw opstarte en tot de schokkende ondekking kwam dat de toetsen allemaal weer op RESET waren gezet, dus waar ik A had ingesteld stond nu weer NUM4 |:( Dat is dus niet handig, want nu moet ik iedere keer weer de toetsen instellen. Heeft iemand ook ditzelfde of een dergelijk probleem, en heeft daar een antwoord op? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wou ik ook eigenlijk wel ff weten... iemand :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, ik weet het niet of het hier aan ligt maar als je zo'n spel toevallig 'tegenkomt' op het internet en het op je HDD zet om het 'na 24 uur wel weer braaf te verwijderen' dan wil het wel eens gebeuren dat er files nog op read-only staan, dan slaat'ie je instellingen niet in, voor de rest zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen wel meer problemen met tony2 onder win2k te zijn. Daarom is er ook een win2k patch voor tony2 available. ff zoeke dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gebruikt, maar werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel gecheckt of je files archief staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk, is ook niet zo. Misschien gewoon een fout van het spel in Win2k ofzo, ik zie wel. Misschien iemand anders nog een suggestie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enig idee waar ik die patch kan downen kan euhm namelijk nie vinden op www.activision.com
Pagina: 1