[Ervaring] Draadloze headset voor gamers :)

Pagina: 1
Acties:

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-01 18:42
Hoi ppl,

Ik ben die draad die aan mijn headset zit zat!! Telkens rol ik er met m'n burostoel overheen tijdens een verhit gevecht :( Nu wil ik eigenlijk een draadloze headset kopen maar ik kom voornamelijk van die bluetooth headsetjes voor mobieltjes tegen. Ik vraag mij af of er goede draadloze stereoheadsets te koop zijn. Bluetooth lijkt me mooi maar via een ander goed medium is ook goed. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat aanraden? 8)

Alvast bedankt!
Greetz
Jordi

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:08
Bluetooth headsets zijn niet echt geschikt voor dit soort doelen, de bandbreedte van BT is nogal beperkt, waardoor het geluid gecomprimeerd verstuurd wordt. De kwaliteit van de compressie is voldoende voor telefoongesprekken, maar niet voor game geluid.

Volgens mij valt jouw probleem wel eenvoudig op te lossen met een spiraalkabel, of door de kabel vast te plakken met ducktape oid :)

• JP-tjuh
Dat zou ook een oplossing zijn! :P Ik heb liever iets draadloos. Bluetooth is dus geen optie want ik moet wel detail horen.

Verwijderd

Werken die bluetooth dingen wel op de PC voor SKYPE ?

Kan dan gewoon geluid over de speakers doen en skype via de headset.
Heeft iemand dat al eens geprobeerd?

Foo

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 21:54
Gewoon een draadloze hoofdtelefoon kopen, infrarood of RF. Achter in je geluidskaart pluggen en je hebt geluid. ;)

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-02 13:23

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb zelf geen ervaring met draadloze headsets.
Ik ken wel die draadloze headsets van Sennheiser.
Een kennis van mij heeft deze thuis, volgens hem werkt het perfect.

Hier staan een aantal van die headsets.
Sennheiser staat wel bekend om kwalitatief goed spul.

Blyatifull

• JP-tjuh
Senheise is idd een goed merk. Zal eens kijken.

Overigens schijnt er pas een test van Bluetooth koptelefoons in CT te hebben gestaan. er stond daar niks over de beperkte kwaliteit van bluetooth
Pagina: 1