hoe client over LAN laten verbinden (wingate)

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik heb hier een lannetje dat de connectie shared met wingate. Ik krijg de client op andere pc's dan de server niet aan de praat. Plz tell me hoe ik wingate en de client moet instellen.

Ik heb nie zo'n zin om van wingate af te stappen, dus als je wingate hebt en de client werkt vertel ffies hoe, thanks.

O ja, dit is mijn eerste post op GOT, hallo:)

Verwijderd

Wat wil je precies bereiken met de client?

Misschien is het in jouw geval niet nodig om de client te installeren. Is het wel nodig, kun je dan een iets preciezere beschrijving geven van jouw probleem. Wat gaat er bijvoorbeeld niet (geen connectie...)

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
doh!, schrijf ik dat ik de client nie aan de praat krijg|:(
afijn, het probleem is dat het niet lukt om de client over het netwerk te laten verbinden met d-net.

Verwijderd

Ok wil ik toch nog even een paar dingen weten, zodat we dat tenminste kunnen uitsluiten.
1. Heb je client voor microsoft netwerk geinstalleerd?
2. Kun de pc's elkaar zien (dus in netwerkomgeving)
3. Waar wil je wingate voor gebruiken? Toegang tot internet?

Met deze gegevens zouden we er uit moeten komen!

Verwijderd

ook moet je wingate op de client instellen he

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Hmm.. als het netwerk werkt, zou Wingate (waar ik overigens niet gek op ben) ook meteen moeten werken.

Het enige waar ik zo snel aan denk is een Firewall die op je server staat. Als dat zo is: disablen en kijken of Wingate dan wel wil.

Anders stiekem toch even Winroute Lite (is maar paarhonderd KB) downloaden. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

heb zelf ook een paar weken wingate gebruikt en ik werd er helemaal gestoord van, neem gewoon winroute 4.1 pro die is wel moeilijker in te stellen maar je hebt ook helemaal geen gezeik meer met clients enz.
Pagina: 1