Ik heb al tijden heel raar probleem met Battlefield. Als ik aan het spelen ben loop ergens heen dan geageerd spel aantal seconden helemaal niet op muis en toetsenbord. kan dan niet meer draaien met de muis en hij blijft paar sec in die richting lopen zelfs als ik geen knoppen meer indruk. In voertuigen doe ie het zelfde. Verder heb ik als ik in voertuigen gewoon rechtdoor rijd dat ie dan heel opeens naar links of rechst gaat zonder dat ik dus pijltje links of rechts indruk.
Heb hier eigenlijk al sinds versie 1.0 last van soms erg en soms in wat mindere mate, vandaag zo erg dat het echt niet meer speelbaar was, elke keer als ie net vast zat lopen stel van die gastjes met z'n allen op me te raggen zonder dat ik iets kon doen. En buggy reed zomaar de plomp in terwijl ik niet eens wat deed. ding ging zomaar opeens heel scherp naar links
BF2 en windows XP reinstal helpt niks heb ik al zovaak geprobeerd. ook als ik ander toetsenbord gebruik blijf ik er last van houden. Behalve dat het soms echt niet meer speelbaar is is het ook echt rete irritant.
ik wil nou eindelijk weer eens normaal bf kunnen spelen zonder al dit gezeik.
Heb hier eigenlijk al sinds versie 1.0 last van soms erg en soms in wat mindere mate, vandaag zo erg dat het echt niet meer speelbaar was, elke keer als ie net vast zat lopen stel van die gastjes met z'n allen op me te raggen zonder dat ik iets kon doen. En buggy reed zomaar de plomp in terwijl ik niet eens wat deed. ding ging zomaar opeens heel scherp naar links
BF2 en windows XP reinstal helpt niks heb ik al zovaak geprobeerd. ook als ik ander toetsenbord gebruik blijf ik er last van houden. Behalve dat het soms echt niet meer speelbaar is is het ook echt rete irritant.
ik wil nou eindelijk weer eens normaal bf kunnen spelen zonder al dit gezeik.
[ Voor 1% gewijzigd door Toet3r op 07-10-2005 00:08 . Reden: tiepo's ]