[BF2] spel reageert soms niet*

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb al tijden heel raar probleem met Battlefield. Als ik aan het spelen ben loop ergens heen dan geageerd spel aantal seconden helemaal niet op muis en toetsenbord. kan dan niet meer draaien met de muis en hij blijft paar sec in die richting lopen zelfs als ik geen knoppen meer indruk. In voertuigen doe ie het zelfde. Verder heb ik als ik in voertuigen gewoon rechtdoor rijd dat ie dan heel opeens naar links of rechst gaat zonder dat ik dus pijltje links of rechts indruk.
Heb hier eigenlijk al sinds versie 1.0 last van soms erg en soms in wat mindere mate, vandaag zo erg dat het echt niet meer speelbaar was, elke keer als ie net vast zat lopen stel van die gastjes met z'n allen op me te raggen zonder dat ik iets kon doen. En buggy reed zomaar de plomp in terwijl ik niet eens wat deed. ding ging zomaar opeens heel scherp naar links :?

BF2 en windows XP reinstal helpt niks heb ik al zovaak geprobeerd. ook als ik ander toetsenbord gebruik blijf ik er last van houden. Behalve dat het soms echt niet meer speelbaar is is het ook echt rete irritant.
ik wil nou eindelijk weer eens normaal bf kunnen spelen zonder al dit gezeik.

[ Voor 1% gewijzigd door Toet3r op 07-10-2005 00:08 . Reden: tiepo's ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 22:26
gek probleem idd, zorg iig dat er zo weinig mogelijken programmaatjes en processen op de achtergrond lopen, zoals firewalls, virusscanners en hardwaremonitoring.

btw: reageren, ik reageer, jij reageert, hij reageert etc

[ Voor 17% gewijzigd door Initial G op 07-10-2005 00:19 ]

• Toet3r
  • Niet online
Heb het geprobeerd terwijl er geen andere programma's draaien, ook dan zit ie soms nog steeds vast :(

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Ik heb last van ditzelfde probleem. Net ook weer een aantal teammates opgeblazen met c4 doordat de muis bleef hangen. Ik dacht dat het misschien aan WhatPulse lag, maar toen ik dat uitzette had ik er nog steeds last van. Ook de software voor de extra functietoetsen op mijn tobo bleken niet de oorzaak. Opnieuw installeren werkt ook bij mij niet.

Klik mee voor GoT!........

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Hm heb nu de drivers van mijn videokaart opnieuw geinstalleerd (of eigenlijk overgegaan van Catalyst 5.5 naar 5.9) en tot nu toe heb ik geen last meer van het probleem gehad. :)
Goed, aangezien jij windows helemaal opnieuw hebt geinstalleerd zal het bij jou wel niet helpen.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 21:39
En ik heb een Nvidia kaart, maar ook hetzelfde probleem. WhatPulse ook uitgeschakeld, nolag geprobeerd. PS/2 toetsenbord, USB tobo, USB->PS/2 tobo. Niks help. En daarom snap je ook wel dat ik het niet meer speel. Wat zo is er geen reet aan.

• Toet3r
  • Niet online
Ikke! schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:18:
Hm heb nu de drivers van mijn videokaart opnieuw geinstalleerd (of eigenlijk overgegaan van Catalyst 5.5 naar 5.9) en tot nu toe heb ik geen last meer van het probleem gehad. :)
Goed, aangezien jij windows helemaal opnieuw hebt geinstalleerd zal het bij jou wel niet helpen.
dat is vreemd, ik heb om andere redenen allerlei drivers geprobeerd, catalyst 5.6, 5.7, 5.8, 5.9 met alemaal had ik er last van. denk dat het door iets anders komt dan door de drivers.

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Ik heb er nu ook weer last van ja. Echt heel erg irritant. Rijd je over een brug, hoppa rechtsaf de brug af. Of je stuurt om een bosje heen, maaktie een circel en zit je midden tussen de bomen ingeklemd. Dacht dat ik er geen last van had voordat ik atitool weer installeerde, uitzetten tijdens het spel gaf geen effect. Nu maar eens uninstallen dan...

Verwijderd

Spelen jullie offline of online? Anders zou ik even kijken wat jullie internet allemaal aan het doen is.

• nexhil
  • Laatst online: 11:50

nexhil

BAM!

klinkt idd als een soort lag

ik heb het vroeger met een draadlzoe verbinding tijdens het spelen van ET gehad

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:58:
Spelen jullie offline of online? Anders zou ik even kijken wat jullie internet allemaal aan het doen is.
Zowel offline als online heb ik er last van. Heb een 8/1mbit adsl verbinding en ook als ik me mldonkey en bittorrent uitzet en er verder niks gedown/upload wordt heb ik er ook last van.

• nexhil
  • Laatst online: 11:50

nexhil

BAM!

maaarten schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Zowel offline als online heb ik er last van. Heb een 8/1mbit adsl verbinding en ook als ik me mldonkey en bittorrent uitzet en er verder niks gedown/upload wordt heb ik er ook last van.
hmm raar dan.
misschien je optische muis die loopt te kloten met je ondergrond ofzo?

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Ik heb het ook off- en online, en ook als ik iets intyp in een invoerveld (wachtwoord / msn schermpje), zelfs wachtwoord in BF2. Mijn optische muis is het niet, dan gaat alleen je crosshair een beetje trillen. Het tobo reageert soms ook traag bij mij en die is niet optisch :+
Heb komend weekend joti van scouting (lees: eigenlijk gewoon een lanparty), misschien dat ik dan een oplossing kan vinden.

*Hoopt dat hij er geen last van heeft tijdens de Blobby Volley competitie*

• mrboomblaster
  • Laatst online: 14-10 14:51
ik heb het spel zelf niet maar is het mss niet zo dat bf2 opsommige moment dat je dan door loopt/rijdt volledige capacitijd pakt van de processor?
dat zou verklaren wrom het spel wel door speelt maar niet reageerd.

mss dat als je het spel opgestart heb even in de task manager de prioritijd omlaag zet.

hopelijk helpt dit als tijdelijke oplossing.

iig suc6

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Ikke!

Ikke!

aka Netfinity

Wat er in bovenstaande post staat heb ik nog niet geprobeerd, maar heb wel ontdekt dat het moet komen door een programmatje dat op de achtergrond draait of door een driver oid. Ik had een nieuwe gebruiker aangemaakt (een gewone gebruiker, mijn normale is een administrator). Toen ik onder deze nieuwe gebruiker Blobbey Volley speelde had ik nergens last van. Dus ik ga komend weekend tijdens een lan uitzoeken welk programma het is.

edit:
Het lijkt me trouwens niet dat het komt doordat Battlefield de processor 100% belast, aangezien ik er ook last van heb in windows en tijdens andere spellen.

@Maaarten:
Heb jij er ook last van in Windows (als je typt bijvoorbeeld) en in andere spellen?

[ Voor 25% gewijzigd door Ikke! op 14-10-2005 16:46 ]

Pagina: 1