The "real" Champ will always be The Champ
Model lijkt op de HP PSC 1610 volgens mij. Zou het gewoon proberen. De meeste DeskJet printers doen het altijd wel met een iets afwijkend model.
ARME AOW’er
Mjah zo slim was ik ook nog wel, heb ook de cd btw. Maar die pakt ie niet op de 1 of andere manier in netwerk verband dan.
Verwijderd
Je moet de tweede file nemen ZONDER netwerk support, al klinkt dat raar. Dit spul installeer je en dan daarna voeg je de netwerkprinter toe. Je maakt dan gebruik van de lokale drivers. Dit zou snel en simpel moeten werken.The Champ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:49:
Mjah zo slim was ik ook nog wel, heb ook de cd btw. Maar die pakt ie niet op de 1 of andere manier in netwerk verband dan.
Vind het alleen raar dat de engelse versie 28 mb is, en de nederlandse versie is 54 mb, beetje groot verschil. Maar ik ga het vanmiddag proberen, ook al print ie nu al met een deskjet driver.
Maar het zou toch beter zijn al deed ie het met zijn eigen driver
Maar het zou toch beter zijn al deed ie het met zijn eigen driver
Verwijderd
Nee, dat maakt niets uit, je gebruikt de driver tenslotte alleen maar lokaal.The Champ schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:23:
oh jah en nog dit, de eerste en de tweede file zijn allebei zonder NETWERK support, du smisschien heeft dit toch nog geen zin.
Pagina: 1