HP 2355, welke printer zit er in?

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik wil mijn printer delen en heb dit ook gedaan op me XP pc.
Nu wil ik driver installen op Win98 pc zodat ik op 2de pc kan printen, maar ik krijg daar niet de drivers op geinstalled.
Nu las ik dat ik moet weten wat voor printer erin die 3in1 zit en die dan kan installen, dan zal je wel kunnen printen op deze pc.

dus bij deze: Welke printer zit er in de HP 2355, zodat ik die kan installen.

The "real" Champ will always be The Champ

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Model lijkt op de HP PSC 1610 volgens mij. Zou het gewoon proberen. De meeste DeskJet printers doen het altijd wel met een iets afwijkend model.

ARME AOW’er

Verwijderd

Of gewoon effe de drivers halen bij HP...

http://h10025.www1.hp.com...22000&lang=en&cc=us&os=20

• The Champ
Mjah zo slim was ik ook nog wel, heb ook de cd btw. Maar die pakt ie niet op de 1 of andere manier in netwerk verband dan.

Verwijderd

The Champ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:49:
Mjah zo slim was ik ook nog wel, heb ook de cd btw. Maar die pakt ie niet op de 1 of andere manier in netwerk verband dan.
Je moet de tweede file nemen ZONDER netwerk support, al klinkt dat raar. Dit spul installeer je en dan daarna voeg je de netwerkprinter toe. Je maakt dan gebruik van de lokale drivers. Dit zou snel en simpel moeten werken.

• The Champ
Vind het alleen raar dat de engelse versie 28 mb is, en de nederlandse versie is 54 mb, beetje groot verschil. Maar ik ga het vanmiddag proberen, ook al print ie nu al met een deskjet driver.

Maar het zou toch beter zijn al deed ie het met zijn eigen driver

• The Champ
oh jah en nog dit, de eerste en de tweede file zijn allebei zonder NETWERK support, du smisschien heeft dit toch nog geen zin.

Verwijderd

The Champ schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 13:23:
oh jah en nog dit, de eerste en de tweede file zijn allebei zonder NETWERK support, du smisschien heeft dit toch nog geen zin.
Nee, dat maakt niets uit, je gebruikt de driver tenslotte alleen maar lokaal.
Pagina: 1