Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik was vanavond aan het bellen met mijn vriendin.

Mijn telefoon hing aan de lader ondertussen.
Opeens hoor ik een zacht brommetje opkomen en weer verdwijnen. Ik d8; misschien het bereik wat matig is op mijn kamer.

Opeens schrik ik me rot, en hoor ik een zware stem iets zeggen. Wat het was, weet ik niet, maar was ff vaag gebrabbel van een seconde.

Kan het zijn dat er iets stoort ofzow?

Stereo die uit staat? PC in de buurt? Stopcontact?

Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 14:55
Hehe, heb je White Noise gezien? >:)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
KBDE schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:02:
Hehe, heb je White Noise gezien? >:)
Daar d8 ik dus ook aan, maar nee.

Ik weet nog steeds niet wat het was. Bel net mijn voicemail, maar niks te horen. Is echt wazig hoor. En nee, heb niks gedronken of gesnoven, dit is serieus!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Wordt je afgeluisterd?

Verwijderd

freddyathlon schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:56:
Ik was vanavond aan het bellen met mijn vriendin.

Mijn telefoon hing aan de lader ondertussen.
Opeens hoor ik een zacht brommetje opkomen en weer verdwijnen. Ik d8; misschien het bereik wat matig is op mijn kamer.

Opeens schrik ik me rot, en hoor ik een zware stem iets zeggen. Wat het was, weet ik niet, maar was ff vaag gebrabbel van een seconde.

Kan het zijn dat er iets stoort ofzow?

Stereo die uit staat? PC in de buurt? Stopcontact?

Iemand ooit zoiets meegemaakt?
Ik heb een tijd geleden wel eens zoiets gehad toen ik luisterde hoeveel beltegoed ik had... ik hoorde toen volgensmij een heel kort moment een vrouw iets zeggen. Misschien dat er dan gewoon twee mobieltjes (de jouwe en een andere) zijn die toevallig dezelfde frequentie kiezen?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:00:
[...]
Ik heb een tijd geleden wel eens zoiets gehad toen ik luisterde hoeveel beltegoed ik had... ik hoorde toen volgensmij een heel kort moment een vrouw iets zeggen. Misschien dat er dan gewoon twee mobieltjes (de jouwe en een andere) zijn die toevallig dezelfde frequentie kiezen?
Precies, nu leek het een hele zware mannenstem die ik ff voor een seconde iets hoorde brabbelen ofzow. Kon niet verstaan.
Vooraf gegaand door een korte opkomende en verdwijnende brom van hooguit 2 seconden a 3 seconden.

Verwijderd

freddyathlon schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:18:
[...]

Precies, nu leek het een hele zware mannenstem die ik ff voor een seconde iets hoorde brabbelen ofzow. Kon niet verstaan.
Vooraf gegaand door een korte opkomende en verdwijnende brom van hooguit 2 seconden a 3 seconden.
Die brom kan ik me niet herinneren (het is al een tijd geleden), maar ik vond het zo bijzonder dat ik het voorval zelf wel herinnerde :P

Misschien kwam die brom doordat dat andere mobieltje jouw mobieltje stoorde?
Pagina: 1