Ik ben vanavond fff wezen shoppen in de stad, ik was eigenlijk op zoek naar andere oordopjes voor m'n Ipod. Het ging me voornamelijk om een korter snoer, ik heb namelijk zo'n remote bij m'n Ipod gekocht, daardoor krijg je nog een meter snoer erbij...
Toevallig kwam ik bij de Kijkshop onderstaande oordopjes tegen:

Klik voor ultra-high-rez!
Dit was precies waar ik naar op zoek was en ik kan andere Ipod bezitters dit setje ook van harte aanbevelen!
De oordopjes zien er precies hetzelfde uit en klinken ook hetzelfde.. ze hebben waarschijnlijk een achterdeur gevonden bij de fabriek waar de oordopjes van Apple zelf vandaan komen..
Je kunt de remote onderaan het koord vastmaken en de dopjes makkelijk laten hangen als je even tegen iemand moet praten ofzo...
Oh ja.. ze kostten slechts 8 euro en je hebt 24 maanden garantie
Toevallig kwam ik bij de Kijkshop onderstaande oordopjes tegen:

Klik voor ultra-high-rez!
Dit was precies waar ik naar op zoek was en ik kan andere Ipod bezitters dit setje ook van harte aanbevelen!
De oordopjes zien er precies hetzelfde uit en klinken ook hetzelfde.. ze hebben waarschijnlijk een achterdeur gevonden bij de fabriek waar de oordopjes van Apple zelf vandaan komen..
Je kunt de remote onderaan het koord vastmaken en de dopjes makkelijk laten hangen als je even tegen iemand moet praten ofzo...
Oh ja.. ze kostten slechts 8 euro en je hebt 24 maanden garantie