Toon posts:

HTML in Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dreamweaver heb ik een HTML nieuwsbrief gemaakt. Dit bestand staat tevens online op het domein van de opdrachtgever. Het bestand stel ik in Outlook in als briefpapier (stationary) en verstuur dit vervolgens naar mijn opdrachtgever welke deze nieuwsbrief vervolgens verstuurd aan derden. Voorheen ging het altijd goed maar sinds vandaag heb ik dezelfde nieuwsbrief tekstueel aangepast en iedereen ontvangt dit nog steeds goed. Alleen mijn opdrachtgever ontvangt de nieuwsbrief helemaal in een ander lettertype??? Het origineel is opgemaakt in Verdana en bij iedereen is dit ook zichtbaar alleen bij de opdrachtgever niet. Wat kan dit zijn?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Even een voor de hand liggend vraagje: verdana is geinstalleerd op de pc van de opdrachtgever? De rest van de layout is wel intakt?

offtopic:
voor alle vragen rondom officesuites en software hebben we het mooie OFF-forum:
ik verplaats je topic even. Let je er ook zelf op dat je je topic n het goede subforum plaatst?

edit:
sanfranjake :w

[ Voor 5% gewijzigd door Lustucru op 07-10-2005 00:08 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In watvoor opmaak krijgt die directeur het dan binnen? Is het lettertype nog wel op de pc aanwezig? En wat heb je verder aan aanpassingen gedaan? Is Office van de ontvanger uptodate? Welke versies worden door jou en de persoon waar het niet werkt gebruikt?

Ik verplaats het topic even van Software Algemeen naar Officesuites en -software, omdat het daar beter past :)
Hoi Niesje :w toch iets sneller submitten nadat ik iets heb getikt :P

[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 07-10-2005 00:05 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters