Ik zou graag een 2e PC'tje willen bouwen om te experimenteren met Linux en omdat ik geen plaats heb om een 2e monitor/KB/mouse te plaatsen vroeg ik mij af of er switchboxen bestaan die zowel scherm/KB/mouse kunnen veranderen voor die 2 PC's en/of dat goed werkt, verlies je geen beeldkwaliteit enzo?
Die boxjes bestaan! Ik heb er zelf een waarmee 4 pc's 1 monitor/KB/mouse delen werkt perfect.
De beeldkwaliteit is slecht ietsjes slechter geworden, zelf merk ik er nauwelijks wat van.
De beeldkwaliteit is slecht ietsjes slechter geworden, zelf merk ik er nauwelijks wat van.
If it is alive it can be killed
Dat wil ik dus ook weten, zijn die dingen hotswapable? da's vrij belangerijk uiteraard
hotswapable?
Er zit gewoon een draaiknop op het kassie waarmee je schakeld van de ene pc naar de andere. Ik heb op dit moment alle 4 de pc's aan staan (bijna altijd eigelijk
) en alle 4 zijn ze met iets anders bezig en ik wissel dus continu van de een na de ander.
Er zit gewoon een draaiknop op het kassie waarmee je schakeld van de ene pc naar de andere. Ik heb op dit moment alle 4 de pc's aan staan (bijna altijd eigelijk
Verwijderd
draaiknop???? Je hebt er ook electronisch en bij die kan je er een sneltoets aangeven.. ctrl+Q en je bent op volgend systeem dat aan de box hangt 
box van 4 kost iets van 550 piek ( inclusief bekabeling)
box van 4 kost iets van 550 piek ( inclusief bekabeling)
Dan was die van mij toch ietsjes goedkoper 117,50 voor het kastje en een paar tientjes voor de kabels.
Bwehehe, ook toevallig 
Heb net zo'n switchbox gekocht, met een draaiknop voor 2 pc's en dus 4x kabel (wel elke pc eigen monitor)
was iets van 50 piek kwijt ofzo...
Heb net zo'n switchbox gekocht, met een draaiknop voor 2 pc's en dus 4x kabel (wel elke pc eigen monitor)
was iets van 50 piek kwijt ofzo...
Je moet een Cybex switchview nemen.
Die is er in 2 en 4 poorts, echt perfect!
electronische "zachte" schakelaar, via een switch of keyboard combinatie.
Die el-cheapo knoppen kastjes kunnen je videokaart omzeep helpen door allerlij spikes bij het overschakelen.
Die is er in 2 en 4 poorts, echt perfect!
electronische "zachte" schakelaar, via een switch of keyboard combinatie.
Die el-cheapo knoppen kastjes kunnen je videokaart omzeep helpen door allerlij spikes bij het overschakelen.
ik heb de cybex switchview voor 2 pc's en deze werkt goed keyboard/muis/monitor.
die kastjes met zo'n draai knop geven slecht beeld zeker bij 1024x768 en een of ander chippie van je keyboard buffer op je moederboard kan er van kapot gaan dat is bij mij ook eens gebeurt.
zo'n cybex switch is best duur maar echt heel handig ik heb er eigenlijk spijt van dat ik niet de cybex voor 4 pc's heb gekocht errug handig als iemand langs komt met zijn pc'tje ofzo kan je hem er zo bij prikken en klaar.
maarre veel monitoren hebben tegenwoordig 2 aansluitingen 1x normaal vga en 1x zo'n bnc aansluiting dan heb je eigenlijk al een monitor switch..
ff kijken of ik foto'tje van zo'n ding hier neer kan planten:
die kastjes met zo'n draai knop geven slecht beeld zeker bij 1024x768 en een of ander chippie van je keyboard buffer op je moederboard kan er van kapot gaan dat is bij mij ook eens gebeurt.
zo'n cybex switch is best duur maar echt heel handig ik heb er eigenlijk spijt van dat ik niet de cybex voor 4 pc's heb gekocht errug handig als iemand langs komt met zijn pc'tje ofzo kan je hem er zo bij prikken en klaar.
maarre veel monitoren hebben tegenwoordig 2 aansluitingen 1x normaal vga en 1x zo'n bnc aansluiting dan heb je eigenlijk al een monitor switch..
ff kijken of ik foto'tje van zo'n ding hier neer kan planten:
Euh, hoeveel heeft die Cybex nu gekost (voor 2 PC's) ik vind hem niet in de pricewatch.
Ik heb hem gekocht bij http://www.inmac.nl
Djee, dat ding is dus echt wel duur hoor, zijn er geen alternatieven? (die je pc niet mollen uiteraard)
Lees in de krant dat ze nu een actie hebben op die switches.
Lijst met dealers staat op http://www.koha.nl/nl/bits/cybex/sv/dealers.html
Lijst met dealers staat op http://www.koha.nl/nl/bits/cybex/sv/dealers.html
Dat zijn dus allen Nederlandse Dealers, gaat die actie uit van Cubex zelf? want dan zou ik er ook van moeten kunnen genieten hier in België.
(*hoop*,*hoop*)
iemand een ID?
(*hoop*,*hoop*)
iemand een ID?
Ik heb net de Adderview gekocht.
Pagina: 1