Nieuwe foon

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 19:51
Hey ik heb een vraagje in verband met m'n abbonnement. Niet teveel op de titel letten ik wist verder niets. Maar ik heb een vodafone abbonnement, maar ik zoek nu een nieuwe telefoon. Kan ik dan een telefoon nemen die niet simlock vrij is maar wel de zelfde provider heeft? Of zal ik dan echt een telefoon moeten kopen die simlock vrij is?
En weet iemand nog leuke aanbiedingen :P

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

je kan een gelockt toestel kopen zolang hij inderdaad maar van de zelfde provider is, hij is gelocked op andere profider simkaarten dan bijv. Vodafone

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

GoldenSample schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:03:
je kan een gelockt toestel kopen zolang hij inderdaad maar van de zelfde provider is, hij is gelocked op andere profider simkaarten dan bijv. Vodafone
bij de Dixons zei men tegen mij dat als je een prepaid Vodafone telefoon koopt er geen abo van Vodafone in kan zonder te unlocken. Bij T-mobile schijnt dat wel zo te kunnen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Leuke aanbiedingen? www.telecomvergelijker.nl staat vol met bijna alle aanbiedingen die er te krijgen zijn.
Of een telefoon met simlock werkt met jouw simkaart valt nooit met zekerheid te zeggen. De enige 100% betrouwbare manier om daar achter te komen is het testen.
Verder zijn de meeste toestellen die je los kunt kopen simlockvrij.
Dit topic gaat dicht. Over simlocks en aanbiedingen is echt genoeg te vinden in I&T.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.