Mijn 20 gieg western digital HDD maakt vanaf vanmorgen een hoog piep :(geluid:(, constant. Dit werkt echt irriterend en heeft dit nog nooit gedaan. Verder doet hij het perfect!! Weet iemand waar dit aan kan liggen of kan ik hem beter meteen opsturen|:( naar WD (goede garantie daar!!!ervaring;)) en een nieuwe vragen?
ik zou iig een backup maken van belangrijke data voordat ie er meer ophoudt.
Wat het is
geen id, klinkt niet gezond
Wat het is
Zou het verstandig zijn als ik nu een IBM45gieg 7200rpm/udma100 schijfje koop en dan als die WD weer terug is die verpatsen voor 300piek of zo?
Dan terug sturen.Op dinsdag 16 januari 2001 22:02 schreef Der_Kaiser het volgende:
Ik heb hem er al uitgedaan en alles gecheckt maar kan niks raars vinden|:(
En weet je zeker dat het van je HD komt?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja, heb andere hd eral afgehaald, alles goed geluisterd. 't is die 20gieg schijf, godverdomme moet ik ook nog al mijn data backupen 20gieg:'(
Het kutte eraan is dat ie het verder perfect doet, alleen dat zielige gepiep kan ik niet tegen!
Voor dat ik die schijf terug heb ben ik weer een paar weken verder:'(
Zou het verstandig zijn als ik nu een IBM45gieg 7200rpm/udma100 schijfje koop voor 420 piek en dan als die WD weer terug is die verpatsen voor 300piek of zo?
Voor dat ik die schijf terug heb ben ik weer een paar weken verder:'(
Zou het verstandig zijn als ik nu een IBM45gieg 7200rpm/udma100 schijfje koop voor 420 piek en dan als die WD weer terug is die verpatsen voor 300piek of zo?
Verwijderd
Paar week? Paar dagen zul je bedoelen, je maakt een RMA formulier aan, stuurt em zelfde dag nog op, en je hebt binnen 5 werkdagen een nieuwe schijf
Weet ik, die 8.4gieg is ook al eens doodgegaan, na een week al een nieuwe;)
Misschien wil ik wel te graag een 45gieg van IBM:9~
Het kutte is gewoon dat ik al die data moet backupen en "comprimeren" tot 't op dat 8gieg schijfje past en cdrw's
Misschien wil ik wel te graag een 45gieg van IBM:9~
Het kutte is gewoon dat ik al die data moet backupen en "comprimeren" tot 't op dat 8gieg schijfje past en cdrw's
Verwijderd
Heb je al een testprogrammmaatje gedownload bij wd?
zie:
http://www.westerndigital.com/service/diagnostics.html
zie:
http://www.westerndigital.com/service/diagnostics.html
Pagina: 1