[MSN] Door andermans webcam kijken wil niet

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
even heel orderlijk en krachtig: :D

Probleem: ik kan bij geen enkel van mijn contactpersonen door hun webcam kijken (heb zelf geen webcam btw.) Als ik op accepteren druk zien zij niet dat ik dit doe, bij mij blijft er *wachten op contactpersoon* staan, het heeft eerder wel gewerkt, maar ik heb mijn computer moeten formatteren en daarna meteen msn 7.5 (niet beta!) erop gezet en nu werkt het al een week niet :(

Geprobeerde oplossingen: Flash en java installeren, zoeken op tweakers en andere sités naar fixes maar ging allemaal over je eigen webcam laten zien, terwijl hier het probleem andersom is :( heel vaak proberen en aan en afmelden, alle instellingen van msn bekeken.

Heeft iemand enig id wat dit kan zijn?

ehm ohja mijn OS is windows XP home edition, en voor de rest staat mijn systeem wel in mijn sig (hoewel dit natuurlijk een software probleem is) ook run ik ZoneLabs Security suite, maar IM security staat uit, (miss een extra poort open zetten in firewall / router??)

iig alvast heel erg bedankt ;)

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

En als je een andere versie van MSN Messenger gebruikt?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
denk dat er een poort open moet inderdaad.

Werkt het wel als je je firewall totaal afsluit?
  • zo ja -> oorzaak gevonden
  • zo nee -> geen idee

[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 06-10-2005 18:56 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou ZoneAlarm eens even helemaal uit zetten, ik heb dit al bij meerdere mensen gezien, en de ervaring is iig dat zich dan het probleem niet meer voordoet :) ZoneAlarm even opnieuw installeren terwijl die app draait wil soms ook wel eens helpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• roy-t
doh!! dat ik daar niet even aan gedacht heb! :( ik zal het zo dadelijk meteen proberen!! :D alvast bedankt!!)

~ Mijn prog blog!

• roy-t
ok ehm ik voel me nu echt heeeel stom, maar het is dus gewoon mijn firewall, aarg ik zou als tweaker toch beter moeten weten.....

anyway echt heel erg bedankt :D

*een slotje plz*

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1