windows 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 21:13
hallo,

ik ben nu bezig met een server, het doel van de server:
webserver
ftpserver
downloadserver,

ik heb een cd met 3 optie's ik kan booten met w2003 enterprise edition, web edition, std edition
ik kan alleen nergens op internet vinden welke welke software bevat, en welke geschikt is voor mijn ser ver, weet 1 van jullie mischien welke waar voor is en wat voor software heeft.

Alvast bedankt,

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 17:20
er is vast wel iemand die het weet. Iemand die het zeker weet is google!

kom op hier is niks pns aan!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:28
mmmmm, is dat een officiele versie van Microsoft ?

:? Waarom heb je die cd gekocht als je niet weet 'wat' je koopt ?

en de namen spreken voor zichzelf, standard = standard.. Web = voor web, enterprise is zeg maar de pro versie

[ Voor 42% gewijzigd door mrFoce op 06-10-2005 18:54 ]

• __xeno__
google weet veel maar geen antwoord op mijn vraag,
en ik heb die cd ( van teveel duizend euro's ) echt niet gekocht, lang leve bittorrent

mare waarom geven jullie ipv van gezeik niet gewoon antwoord op mijn vraag, ik zeik ook never nooit
niet op iemand zijn topic, ik probeer een serieus antwoord te geven waar de ts echt wat aan heeft

[ Voor 44% gewijzigd door __xeno__ op 06-10-2005 19:02 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:04

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

What's in the Windows Server 2003 Operating Systems?
Beetje zelf zoeken mag ook wel IMHO.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

uhm, lijkt het je niet een beetje logisch? je wil allemaal webfuncties... http,ftp en downloads...
web versie nemen toch?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• __xeno__
FireWurX schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:04:
uhm, lijkt het je niet een beetje logisch? je wil allemaal webfuncties... http,ftp en downloads...
web versie nemen toch?
bedankt, maar wat houdt het precies in, zit er een webserver in geintegreert, en in de std ed niet?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je kan beter de standaard versie nemen. Daar zit IIS ook in.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
webserver, iis6 dus zit in alle versie...

Volgens mij heb je de link van Question Mark hierboven niet gelezen want daar staat haarfijn in wat de verschillen zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door bgrr op 06-10-2005 19:13 ]

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:39
__xeno__ schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:01:
en ik heb die cd ( van teveel duizend euro's ) echt niet gekocht, lang leve bittorrent

mare waarom geven jullie ipv van gezeik niet gewoon antwoord op mijn vraag, ik zeik ook never nooit
niet op iemand zijn topic, ik probeer een serieus antwoord te geven waar de ts echt wat aan heeft
Dat gezeik krijg je omdat je topic start zelfs voor een absolute newbie nog veel te weinig informatie bevat en al helemaal niet in PNS thuis hoort.

Voor de rest: FAQ enzo :(

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

wat een heerlijke insteek nou weer. Je post een werkelijke beginnersvraag, in een hardcore serverop subforum, en je geeft ook nog eens toe dat je zwaar illegaal bezig bent. En dan zijn we ook nog aan het zeiken.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:44

Stewie!

Keen must die!

Vraagt de topicstarter nu serieus om help bij illegale software? 7(8)7

[edit]ja dus :/
ik probeer een serieus antwoord te geven waar de ts echt wat aan heeft
Psst: jij bent de TS :P

[ Voor 54% gewijzigd door Stewie! op 06-10-2005 19:54 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik zou als ik jou was nog een keer Policy: Alle regels die op het forum gelden doorlezen. Dit heeft namelijk niet veel met PNS te maken, je weet zelf niet waar je mee bezig bent, de vraag die je stelt kan je zelf opzoeken, gewoon op de site van Microsoft (afdeling Windows Server 2003). Tevens ben je aan het patsen met illegale software en dat past hier ook niet op het forum.

[ Voor 6% gewijzigd door the_shadow op 06-10-2005 20:04 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OK en genoeg geweest :+

Eerste-hulp-bij-warez is niet echt nodig. Als je de P2P netwerken weet te vinden kan je ook uitvinden wat er nu is gedownload ;)

www.microsoft.com geeft alle info en zo niet: neem contact op met je account manager (die je ongetwijfeld hebt omdat je dit bewust in Professional Networking & Servers zet).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.