Ik heb een videokaart besteld bij een webshop, (naam word hier niet genoemd), namelijk de Asus AX850XT (agp) , dus ik vol spanning zitten wachten... JA BINNEN, meteen instaleren, niet eens naar de doos gekeken, maar meteen spelen dus! Nu dacht ik, laat ik even een lekkere score gaan vestigen in 3dmark, nu bleek deze graka een ax850xt PE (agp) te zijn, dus zij hadden een verkeerde geleverd. Nu belden ze net dat ik hem moet terug sturen, de kosten worden wel vergoed, en nu krijg ik de normale x850xt.. Ik net aan de telefoon n00bish gedaan net of ik het niet had gezien, wat ik dus wel doorhad, na ik de clocks in ati tool had gezien.
Nu is mijn vraag, moet ik hem terug sturen? Want,
1- De kaart is door HUN verkeerd geleverd
2- Hij is al gebruikt en kabeltjes liggen overal!
3- Hij is al overgeclocked geweest.
4- Ze verkopen dus straks een kaart aan iemand die denkt dat ie nieuw is, zonder garantie!
5- Straks zit ik 2 dagen zonder PC, wat voor mij dus WEL erg is!
6- Weer inpakken, terug sturen, dus moet er moeite voor doen.
Ook moet ik nu op en neer fietsen naar het postkantoor en weer alles inpakken.. (waar ik dus niet voor betaald krijg!
)
Wat zijn jullie meningen, ja ik weet dat het kut is voor de gene die deze heeft besteld, maar dat is hun schuld... Moet ik nog iets ondernemen? Briefje in de doos doen? Zeggen dat hij is overgeclocked?.. Wat zouden jullie doen in dit soort gevallen? Ik wil hem niet graag terug sturen, dat valt te begrijpen toch?
Mijn mening is dat ze gewoon goed moeten leveren, en mij gewoon de kaart moeten laten houden. En/of de volgende keer korting geven, omdat ik nu toch ff 3 keer zoveel moeite moet doen
1 Kaart erin (was al gebeurt), Kaart eruit (moet nog gebeuren), Inpakken, Nieuwe kaart erin!
Groeten FiXeR.nl ( ja ik weet het ik ben lui, en ik wil graag geld verdienen met niks )
POLL
Poll: Wat zou jij doen?
• Terugsturen
• Houden
• Bellen, en mening geven
• Kapot maken en terug sturen

Ook een poll maken? Klik hier
Nu is mijn vraag, moet ik hem terug sturen? Want,
1- De kaart is door HUN verkeerd geleverd
2- Hij is al gebruikt en kabeltjes liggen overal!
3- Hij is al overgeclocked geweest.
4- Ze verkopen dus straks een kaart aan iemand die denkt dat ie nieuw is, zonder garantie!
5- Straks zit ik 2 dagen zonder PC, wat voor mij dus WEL erg is!
6- Weer inpakken, terug sturen, dus moet er moeite voor doen.
Ook moet ik nu op en neer fietsen naar het postkantoor en weer alles inpakken.. (waar ik dus niet voor betaald krijg!
Wat zijn jullie meningen, ja ik weet dat het kut is voor de gene die deze heeft besteld, maar dat is hun schuld... Moet ik nog iets ondernemen? Briefje in de doos doen? Zeggen dat hij is overgeclocked?.. Wat zouden jullie doen in dit soort gevallen? Ik wil hem niet graag terug sturen, dat valt te begrijpen toch?
Mijn mening is dat ze gewoon goed moeten leveren, en mij gewoon de kaart moeten laten houden. En/of de volgende keer korting geven, omdat ik nu toch ff 3 keer zoveel moeite moet doen
Groeten FiXeR.nl ( ja ik weet het ik ben lui, en ik wil graag geld verdienen met niks )
POLL
Poll: Wat zou jij doen?
• Terugsturen
• Houden
• Bellen, en mening geven
• Kapot maken en terug sturen
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 30% gewijzigd door FiXeR.nl op 06-10-2005 19:18 . Reden: Wat extra info ]