Ik zie het niet helemaal voor me. Heb je een screenshot? (En trouwens enige info over OS, IE versies, patchniveaus, etc
)
Daarnaast: kijk eens of er een malwarescanner moeilijk doet, en andersom juist of er ad/spyware aan boord is.
Daarnaast: kijk eens of er een malwarescanner moeilijk doet, en andersom juist of er ad/spyware aan boord is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Op het internet een plaatje vergroten? Is het bij een bepaalde website of heb je het altijd? Nogal magere TS, hier kunnen we niets mee natuurlijk 
[edit]
Is het niet gewoon een bepaalde website die een niet-werkend javascriptje gebruikt ofzo
[edit]
Is het niet gewoon een bepaalde website die een niet-werkend javascriptje gebruikt ofzo
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 17:24 ]
mja uhh me vriendin heeft ff snel dit telefonisch door gegevenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:23:
Op het internet een plaatje vergroten? Is het bij een bepaalde website of heb je het altijd? Nogal magere TS, hier kunnen we niets mee natuurlijk
[edit]
Is het niet gewoon een bepaalde website die een niet-werkend javascriptje gebruikt ofzo![]()
btw ze is blond (letterlijk en figuurlijk) dus zou me niks verbazen als het maar op 1 site is met een gare java script
is firefox een mogelijke oplossing? of gaat dat niks veranderen?
Misschien bedoelt ze dit :
Als je een url van een plaatje invoegt op de adresbalk van IE dan wordt dat plaatje automatisch geresized zodat ie in je venster past. Als je er dan met je muis opstaat dan kan je met de icoontjes die dan tevoorschijnb komen, printen maar ook aangeven dat je het plaatje op werkelijke grootte wil zien. Als je direct de plaatjes op werkelijke grootte wilt zien pas je even de setting in IE aan.
- Menubalk "extra"
- Internet opties
- Tabblad "geavanceerd"
- Onder "Afdbeeldingen" zie je staan"Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen".
* Wil je afbeeldingen geresized : vinkje laten staan
* Wil je afbeeldingen direct op maximale grootte : vinkje weghalen
- Na wijzigen instelling uiteraard nog even op OK klikken om de setting op te slaan
Als je een url van een plaatje invoegt op de adresbalk van IE dan wordt dat plaatje automatisch geresized zodat ie in je venster past. Als je er dan met je muis opstaat dan kan je met de icoontjes die dan tevoorschijnb komen, printen maar ook aangeven dat je het plaatje op werkelijke grootte wil zien. Als je direct de plaatjes op werkelijke grootte wilt zien pas je even de setting in IE aan.
- Menubalk "extra"
- Internet opties
- Tabblad "geavanceerd"
- Onder "Afdbeeldingen" zie je staan"Grootte van afbeeldingen automatisch aanpassen".
* Wil je afbeeldingen geresized : vinkje laten staan
* Wil je afbeeldingen direct op maximale grootte : vinkje weghalen
- Na wijzigen instelling uiteraard nog even op OK klikken om de setting op te slaan
Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!
gasten bedankt voor jullie reply's.
Ik net als eerste: gebeurd dat alleen bij die site? ja was het antwoord
wat een doos ook heh naja
Ik net als eerste: gebeurd dat alleen bij die site? ja was het antwoord
wat een doos ook heh naja
Pagina: 1