Toon posts:

live videobeelden bekijken en opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen Ik heb een camera op usb en wil graag videobeelden op me pc live ermee bekijken en tegelijkertijd opnemen. Nou had ik gister een foutje gemaakt maar ach......ze hadden me toen het programma zone trigger gegeven. Ik vind het een fijn programma, maar weet iemand niet een programma dat in die richting zit, maar dan met meerdere functies en als het kan met ful screen. Ik heb me al rot gezogd maar kan niet veel vinden op GOT en GOOGLE. Heeft iemand raad ?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Zoek eens op iuvcr, een snel en krachtig programmaatje. Ik gebruikte het zelf op een laptop om meerdere webcamstreams op te nemen (Zat in de auto en op verschillende plekken op de auto zaten webcams gemonteerd).

[ Voor 64% gewijzigd door dominic op 06-10-2005 16:47 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me vast een fijn programma, maar ik kan het niet eens uitproberen. Het programma onthoud de settings niet, dus weet iemand nog een ander programma wat ik op zijn mis\nst wel uit kan proberen ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Watvoor camera heb je? Merk, type? Ligt er ook een beetje aan of dat ding het uberhaupt zelf ook aan kan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ja in het princiepe vind ik dat dat niet uit mag maken maar goed het zijn 2 trust (I know shit happens) en 1 canotec (dit is een dv cam) Ik heb nu wel een heel fijn progje dat meerdere cams ziet maar daar heb ik geen U...Uhm voor, Dus weet iemand geen freeware progje ofzo ? (dit mag toch wel gezegd worden) En dan het liefst ongeveer het zelfde als : crime catcher. (die gebruik ik nu) Die crime catcher ziet wel al mijn cams. dus ja merk zou niet uit mogen maken.

hoop snel iets te horen