[Office 2003] NL proofing in ENU setup cd kopieëren?

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Beetje vage titel misschien, maar I tried my best!

Ik heb een Engels Office (2003) en ik wil gebruik maken van Nederlandse spellingscontrole. De manier zoals in de FAQ staat beschreven snap ik, maar kan het ook anders?

Ik heb ook een Nederlandse Office 2003 (ik neem aan dat ik daar de PROOF map ook van kan gebruiken? Staat niet in de FAQ though). Kan ik de inhoud van die map kopieëren in de map op de installatie CD (een geslipstreamde .iso)?! Of moeten er dan nog allemaal wijzigingen komen omdat een Engelse setup er niet vanuit gaat dat er Nederlandse proofing tools aanwezig zijn?!

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:56
Om eerlijk te zijn, gewoon proberen lijkt me. Zo duur is een CD-R nou ook weer niet tegenwoordig. (En anders: CD-RW _/-\o_ )
Ben wel benieuwd overigens, 't is een goeie vraag, maar met een makkelijk antwoord denk ik, als je de CD's al hebt liggen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik ben bang dat het niet echt een succes zal worden, omdat Office heel veel gebruik maakt van het register. Heb daar echter geen onderbouwing voor, maar je kan het uiteraard gewoon proberen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Denk dat je met filenamen in de knoei komt, maar idd gewoon proberen, misschien heb je geluk

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Beetje jammer. Wat ik me afvraag is of je de NLD bestanden van Office 2003 wel kan gebruiken. In de FAQ (en op het Internet) hebben ze het altijd over de bestanden van Office 2000. Op zich zou een verklaring er voor zijn dat als je een andere taal hebt van dezelfde Office dat je die dan maar moet installeren, maar dat is niet de optie hier.

Ik heb geprobeerd om de NLD bestanden in de proof map via zo'n .mst file tijdens de installatie mee te kopieren, de .mst file wordt zo'n 60MB en ze worden ook gekopieerd. Alleen met de taal instelling tool kun je wel Nederlands selecteren, maar dan zegt ie dat die dan niet kan spelling checken...