[HTML/JavaScript] Verdwijnende layers

Pagina: 1
Acties:

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik ben bezig met een website voor een kennis van me, waar ik een vaag probleempje tegenkom.
Die kennis wilde een behoorlijk vage layout van zn website, die ik alleen met div layers en iframes wist op te lossen, maar dat geeft dus hetvolgende probleem: Zodra er op een product geklikt wordt, wordt er d.m.v. javascript andere content in 2 layers zetten, en een iframe een andere url oproepen. Dit gebeurt gewoon, maar...... er verdwijnen 2 andere layers, terwijl ik daar helemaal niets mee doe in de betreffende javascript functie...

Het probleem is te aanschouwen op http://vloer-idee.nl/index.php?page=catazon

Voetnootje: Ja, ik weet dat de website niet firefox/netscape/etc compatible is, daar was ik nog niet aan toe gekomen...

8 bitterballen = 1 byterbal

• whoami
  • Laatst online: 27-04 23:03
HTML, Javascript en andere client-side stuff horen thuis in W&G.
Zie de forumbeschrijvingen en de sticky in P&W.
HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director topics *12-05*

p&w->w&g

[ Voor 19% gewijzigd door whoami op 06-10-2005 15:41 ]

https://fgheysels.github.io/

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:43

André

Analytics dude

En wannneer en waar precies kunnen we het probleem zien?

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

André schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:19:
En wannneer en waar precies kunnen we het probleem zien?
Oftewel; welke layers verdwijnen welke zouden moeten blijven. Ik vermoed dat je het even verdwijnen maar weer verschijnen van sommige afbeeldingen bedoelt.

Maar om tot de oplossing te komen moet je gewoon heel even stukjes code gaan weghalen (commentaar van maken). Als ik in de select velden iets selecteer verdwijnen de plaatjes niet terwijl er wel een nieuwe url in je iframe wordt geladen, dus ik zou beginnen om de code weg te halen die de layers aanpast...

Dan kun je al nauwkeuriger aan het probleem werken...

Voetnoot: Niet alles ziet er even goed uit, maar het werkt wel in firefox, zonder te knipperen...

edit:
Vervang eens heel erg vlug de document.all gedeeltes voor document.getElementById!!

[ Voor 15% gewijzigd door RwD op 07-10-2005 09:10 ]

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
RwD schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:06:
[...]
Voetnoot: Niet alles ziet er even goed uit, maar het werkt wel in firefox, zonder te knipperen...
Klopt, ben er al een _klein beetje_ mee bezig geweest :)
edit:
Vervang eens heel erg vlug de document.all gedeeltes voor document.getElementById!!
Done that, tnx for the tip :)

Verder is het probleem niet meer te aanschouwen bij het klikken, ik heb dat afgevangen door bij elke klik de layers opnieuw te laten plaatsen.. Waar het om gaat, is dat het menu verdwijnt..

Wanneer je het wel ziet, en dat is echt belachelijk, is wanneer je je schermgrootte aanpast (resized).
Doe voor de gein maar eens op maximaliseren drukken in IE...

[ Voor 3% gewijzigd door mees op 07-10-2005 12:51 ]

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Niemand een oplossing?
Het gaat erom dat het menu en de tekst linksonder verdwijnen zodra je het scherm resized.

Pagina: 1