http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Is dit een waarschuwing of een reply op een draadje??
Klopt, de laatste versie die dit probleem niet heeft is versie 5.5. Vanaf versie 6 zit er namelijk een meer uitgebreide bescherming in, die onder andere het register van windows tegen malware beschermt. Echter, deze bescherming (ik dacht dat die OS firewall heette) schakelt te laat uit bij het afsluiten. Hierdoor kan windows zelf niet de nodige veranderingen opslaan, en bij de volgende keer booten denkt windows dat het register corrupt is. Dan krijg je dus jouw probleem.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ehm, ja?
Wat is nu eigenlijk de bedoeling? Ik kan namelijk niets uit je topicstart opmaken. Daarnaast mis ik overigens wat verdere informatie die handig zou zijn bij het topic. Welke melding van een BSOD kreeg je? Welke versie van Bootvis en Zone-Alarm gebruik je? Hardware? XP ook up-to-date?
Zoals je ziet, hier kunnen we dus niet echt veel mee. Daarbij is Bootvis bedoeld voor opstart-problemen, en niet voor performance boosts. Daarom sluit ik dit topic.
Wat is nu eigenlijk de bedoeling? Ik kan namelijk niets uit je topicstart opmaken. Daarnaast mis ik overigens wat verdere informatie die handig zou zijn bij het topic. Welke melding van een BSOD kreeg je? Welke versie van Bootvis en Zone-Alarm gebruik je? Hardware? XP ook up-to-date?
Zoals je ziet, hier kunnen we dus niet echt veel mee. Daarbij is Bootvis bedoeld voor opstart-problemen, en niet voor performance boosts. Daarom sluit ik dit topic.
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()