Heren en dames.
Ik ben vorige jaar van cistron naar demon overgestapt ivm de kosten en heb nu net datzelfde gedaan maar dan naar versatel.
2 maanden geleden aangevraagd, 30 september opgeleverd vervolgens heb ik het installatiebedrijf van versatel gebeld en nou blijkren die klojo's pas 18 oktober langs te kunnen komen met mijn multimedia modem en decoder voor voetbal.
opsturen beginnen ze helaas niet aan.
Dus ben ik even een tijdelijk alternatief aan het zoeken, ik wil namelijk wel graag kunnen internetten.
Ik heb momenteel een Allied data copperjet 816-2p modem van demon.
Deze ondersteunt adsl2 as je de nieuwe firmware erop laadt.
nou heb ik om te beginnen het probleem dat ie de nieuwe firmware niet pakt:
ftp://ftp.allieddata.nl/p...r_voatm_adsl2-0602sr1.tbi
Maar goed ik begrijp dat zodra mij dat wel gelukt is ik wel nog wat andere instellingen moet veranderen voor ik het internet op kan.
zover was ik al:
VPI en VCI, 0 resp. 32 en 1483 bridged llc"
alleen schijn ik nu ook nog een user/password nodig te hebben klopt dit?
zo ja kan ik deze zo aanvragen bij versatel?
ik hoor het wel
Ik ben vorige jaar van cistron naar demon overgestapt ivm de kosten en heb nu net datzelfde gedaan maar dan naar versatel.
2 maanden geleden aangevraagd, 30 september opgeleverd vervolgens heb ik het installatiebedrijf van versatel gebeld en nou blijkren die klojo's pas 18 oktober langs te kunnen komen met mijn multimedia modem en decoder voor voetbal.
opsturen beginnen ze helaas niet aan.
Dus ben ik even een tijdelijk alternatief aan het zoeken, ik wil namelijk wel graag kunnen internetten.
Ik heb momenteel een Allied data copperjet 816-2p modem van demon.
Deze ondersteunt adsl2 as je de nieuwe firmware erop laadt.
nou heb ik om te beginnen het probleem dat ie de nieuwe firmware niet pakt:
ftp://ftp.allieddata.nl/p...r_voatm_adsl2-0602sr1.tbi
Maar goed ik begrijp dat zodra mij dat wel gelukt is ik wel nog wat andere instellingen moet veranderen voor ik het internet op kan.
zover was ik al:
VPI en VCI, 0 resp. 32 en 1483 bridged llc"
alleen schijn ik nu ook nog een user/password nodig te hebben klopt dit?
zo ja kan ik deze zo aanvragen bij versatel?
ik hoor het wel