Hoi,
Ik ben opzoek naar een stuk vbs code, waarmee ik automatisch mappen kan maken in bestaande mappen.
Ik heb nu een map Klanten met daaronder een submap van elke klant. Onder elke submap moet automatisch nog 2 mappen gemaakt worden: een map offerte en een map bestelling.
Dus:
+--Klanten
+--Klant1
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant2
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant3
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant4
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant5
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant6
+--Offerte
+--Bestelling
Enzovoorts...
Kan iemand mij vertellen hoe ik zoiets kan maken?
Ik heb zelf al geprobeerd om het e.e.a. op internet te zoeken, maar het valt erg zwaar tegen om iets geschikts te vinden.
Ik heb verder geen ervaring in vbs en kan wel boeken aan gaan schaffen, maar dat is ook een beetje te veel van het goede als je maar één keer een scriptje moet schrijven.
Alvast mijn hartelijke dank...
Ik ben opzoek naar een stuk vbs code, waarmee ik automatisch mappen kan maken in bestaande mappen.
Ik heb nu een map Klanten met daaronder een submap van elke klant. Onder elke submap moet automatisch nog 2 mappen gemaakt worden: een map offerte en een map bestelling.
Dus:
+--Klanten
+--Klant1
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant2
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant3
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant4
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant5
+--Offerte
+--Bestelling
+--Klant6
+--Offerte
+--Bestelling
Enzovoorts...
Kan iemand mij vertellen hoe ik zoiets kan maken?
Ik heb zelf al geprobeerd om het e.e.a. op internet te zoeken, maar het valt erg zwaar tegen om iets geschikts te vinden.
Ik heb verder geen ervaring in vbs en kan wel boeken aan gaan schaffen, maar dat is ook een beetje te veel van het goede als je maar één keer een scriptje moet schrijven.
Alvast mijn hartelijke dank...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 13:57 ]