Toon posts:

[Windows] Freeware agenda die kan syncen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al enige tijd een (liefst :) ) freeware agenda programma dat ik op verschillende pc's kan zetten en dat zichzelf kan syncen met de andere versies.

Wat bedoel ik juist : mijn vriendin gebruikt afwisselend een van de pc's in huis hier. Het zou heel handig zijn als ze op elk van die pc's een agenda kan bijhouden die zichzelf kan syncen op de andere pc's. Eventueel door manueel een sync opdracht te geven, dat is geen probleem.

En nee, de optie met een centrale server is geen optie :)

Bestaat er uberhaupt zoiets ?

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 11:32
En hoe weet de versie die je gebruikt waar de laatste versie van de agenda staat? Of moet ie alle computers die toevallig aan staan langs om te vragen naar de agenda?

Voor een echte oplossing kom je toch weer bij een centrale opslag ben ik bang.

Ik ben zelf juist op zoek naar een goede centrale oplossing, die ook met allerlei clients zoals outlook overweg kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Obliterator op 06-10-2005 14:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
In theorie zou je in elke client kunnen instellen wie zijn 'buren' zijn, zodat je een soort distributed agenda zou kunnen hebben.

Ik weet het, zelfs als het bestaat is het niet *de* oplossing, maar ik zoek gewoon al een tijdje naar systeem dat 'shareable' is zonder centraal punt...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien kan je met de synctoy van Microsoft eea bewerkstelligen door datafiles te repliceren? http://www.microsoft.com/...phy/prophoto/synctoy.mspx

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Mmmmnee dat gaat helaas niet lukken..

Als ik op 3 pc's hetzelfde agenda tooltje gebruik dat alles in 1 datafile steekt, dan zal dit tooltje de hele file vervangen bij het syncen, en niet elke datafile syncen ten opzichte van elkaar...