Mijn ouders hebben adsl via het werk van mijn pa. Op dit moment staat er een alcatel speedtouch modem met daarachter een Linksys wireless router WEP11. De router is door het werk van mijn pa ingesteld en vervolgens afgeschermd via een password zodat ik geen wijzigingen kan maken in de port-forwarding instellingen.
Nu wil ik dit eigenlijk omzeilen door rechtstreeks de pc van mijn ouders via een utp cat5 kabel aan te sluiten op de speedtouch. Echter, de speedtouch heeft maar 1 poort. Bestaat er toch de mogelijkheid om zowel een kabel naar de pc te laten lopen en tegelijk de router aangesloten te houden. Zodat mijn pa met zijn werklaptop ook kan werken via de wireless router?
Alvast bedankt!
Gr. Morpheus
Nu wil ik dit eigenlijk omzeilen door rechtstreeks de pc van mijn ouders via een utp cat5 kabel aan te sluiten op de speedtouch. Echter, de speedtouch heeft maar 1 poort. Bestaat er toch de mogelijkheid om zowel een kabel naar de pc te laten lopen en tegelijk de router aangesloten te houden. Zodat mijn pa met zijn werklaptop ook kan werken via de wireless router?
Alvast bedankt!
Gr. Morpheus