[XP] Live Update wil Symantec Common Client niet updaten

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:19

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik zit al een tijdje met hetzelfde probleem als ik Liveupdate draai, dat alle updates binnen worden gehaald, maar slechts de "symantec Security Software Update" niet wordt geinstalleerd.

De installatie gaat fout met deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.g.b.renkema/pics/av2.JPG

Dit is de tekst in de details box.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 2

Common Client Core 103.0.4

LiveUpdate was not able to complete this update.

Please contact Technical Support and provide all information displayed on this screen.
For contact information, go to Help->Technical Support from your Symantec product.

The files below could not be updated by LiveUpdate:
-----------------------------------
File: C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCLOGIN.DL^
115832 Bytes 8/13/2004 22:16:56 v103.0.1.26.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.g.b.renkema/pics/av1.JPG
Ik heb op de symantec site gekeken naar foutmelding LU1812. Daar stonden een aantal oplossingen die niet werkten, reboot, reinstall Liveupdate, more free space.

Als ik in de Symantec shared folder kijk, dan bestaat er helemaal geen cclogin.dl^ file (wel een .dll) en ik heb show hidden files aan staan.

Heeft iemand misschien een oplossing hier voor?

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 06-10-2005 12:30 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
die cclogin.dl^ zal vast een temp file wezen. Waarschijnlijk bestaat cclogin.dll weer wel :)
Heb je een reinstall al eens overwogen :?

Wauw, een sig!

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik ken de melding en heb er helaas ook geen oplossing voor... Het de-installeren en opnieuw installeren van NAV bracht mij i.i.g. geen oplossing.
Symantec kwam met het idee om dan maar een complete her-installatie van Windows te doen, maar dat ging mij te ver..

Je begrijpt dat ik nu uitgeweken ben naar een ander AV pakket, maar hoop dat indien jij wel een oplossing gevonden hebt deze hier post.

Koffie!!