Toon posts:

haperingen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik op mijn laptop msi s2600 1024 mb ram inplaats van 512 mb laten bijsteken.

Maar nu ik dit laten doen heb. Heb ik soms haperingen (beetje lag/hangen) bij programma's die daarvoor perfect macheerde.

Zijn er hier mss updates ofzo die ik er bij moet installeren..

Nog tips om je laptop grafisch wat hoger te krijgen bepaalde progamma's instellingen.....

??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Check je geheugen eens met memtest. Misschien heb je brak geheugen.
Wat ook kan, is dat het langzamer geheugen is dan die 512MB.

Wauw, een sig!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Outerspace schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:25:
Al was dat geheugen wat langzamer, of zou het wat langzamer gaan draaien met meerdere DIMMs erin ofzo, daar krijg je echt niet meteen haperingen van :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08-2025

Tybo

010101011110010101??

Ja dan gaat hij even snel beginnen clocken als de langzaamste

Windows durft wel eens slecht reageren op het bijsteken van RAM. Ik heb ook eens gehad dat na het bijvoegen van geheugen Norton anti-virus totaal begon te flippen.
Nog tips om je laptop grafisch wat hoger te krijgen bepaalde progamma's instellingen.....
De nieuwste drivers downloaden, installeren en tweaken natuurlijk ;)

Welke programma's zijn het juist die hangen? Welk OS gebruik je?

SvennieG

Verwijderd

Topicstarter
echt progamma's hangen gebeurt niet maar alles draait langzamer en het opstarten van programma's zoals photoshop duurt langer..

alles jullie mij wat advies kunnen geven hoe dat ik het wat sneller kan laten macheren

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

Mentalist

[avdD]

Test je geheugen dan met memtest? Als het fouten maakt kan dat wel haperingen veroorzaken ja, en ook corrupte gegevens. Wat voor chipset en wat voor type geheugen heeft je laptop? Cruciale informatie. Welk OS gebruik je? Als je dat extra geheugen er weer uithaalt, is het dan weer sneller? Scan op spyware?

Als het niet meer sneller wil worden als je het geheugen er weer uithaalt is het niet eens een hardwareprobleem en moet je waarschijnlijk in Windows Operating Systems zijn :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1