Ik zat me af te vragen of het mogelijk is om in te loggen via de url van t.net. Het is namelijk zo dat op mijn werk de cookies per dag wordengewist (gelukkig maar
) Maar dan moet ik elke dag opnieuw inloggen. Mijn favourites mag ik gelukkig wel bewaren, dus dan zou dat een oplossing zijn.
Je kunt firefox (en i.e.) de wachtwoorden laten oplsaan. Dat scheelt wat tikwerk.
En je kun uiteraard een coockie opzijn copieren en weer terug copieren?
En je kun uiteraard een coockie opzijn copieren en weer terug copieren?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Je kunt volgens mij het ReactId uit je cookie in de URL plaatsen.
http://gathering.tweakers...?ReactID=dc91773499[...]. Dan wordt die sessie weer gebruikt
http://gathering.tweakers...?ReactID=dc91773499[...]. Dan wordt die sessie weer gebruikt
[ Voor 4% gewijzigd door P_de_B op 06-10-2005 11:40 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Nee, dat soort constructies leveren (te) onveilige situaties op. We hebben juist allerlei constructies ingebouwd om een en ander beter te beveiligenVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:35:
Ik zat me af te vragen of het mogelijk is om in te loggen via de url van t.net.
Maar mijn oplossing moet toch werken? Of zie ik iets over het hoofd?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Sowieso niet voor de frontpage.P_de_B schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:57:
Maar mijn oplossing moet toch werken? Of zie ik iets over het hoofd?
iemand kan het even gauw noteren en je account hax0rren
Ik zie er geen probleem in
Ik zie er geen probleem in
"Stilte, een gat in het geluid...."
De url kan dan ook als referrer worden gebruikt, de url wordt opgeslagen in logs (denk aan routerlogs/proxylogs/etc). Daarom dus
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Pagina: 1