Toon posts:

Chello Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben Chello Classic internet. Dit heeft wel is goed gewerkt (lang gelede :P en nie vaak :P ).

Maar nu heb ik elke dag wel een paar uur last van uit val. Het is eigenlijk best vaag. Als ik bijvoorbeeld op tweakers blijf zitte dan blijft hij het doen. Als ik dan naar een site ga waar ik nog nie die dag op ben geweest. dan doet ie het niet :S. Als ik dan imesh(download programma) opstart dan doet die het wel. en kazaa ook. :?.. maar de rest van de sites nie. Ik heb al van alles geprobeert.. maar helemaal nix verbetering :/ ...

Toen hoord ik dat een vriend het zelfde probleem had. Dus ik een beetje rond gevraagt in mijn dorpje ;) . En er waren meer mensen met het probleem. Dus het ligt echt aan chello.

Nou is mijn vraag hebben meer mense last hier van.. ook buiten Middelaar?? (mijn dorpje ;) )

Verwijderd

nee O-)

Verwijderd

ligt aan je dns server, je kunt zelf een nieuwe zoeken.
Of je kunt je verbinding opnieuw activeren zodat je een nieuwe dns server krijgt :)

en ja ik heb er ook last van dus heb mijn eigen dns server gemaakt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 10:50 ]

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:09
Klinkt als een DNS probleem (waar chello wel vaker last van heeft). Probeer eens een andere DNS.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

MSN mode vergeten uit te zetten?

Ik heb zelf Chello Classic en heb geen problemen, en ik voorzie dat dit topic een vroege dood sterft ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-02 10:21

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

heb zelf ook veel problemen met chello gehad, maare op het moment werkt alles perfect :Y)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 18:50

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb ook problemen met de DNS servers.

Draai nu 212.142.28.66 en 67 maar werkt ook niet ideaal. Heeft paar dagen goed gewerkt maar helaas

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dan zal ik dat is gaan veranderen...

Eerst effe opzoeke hoe het ook alweer zat. Maar dat zal nie al te moelijk zijn :P.

In iedergeval THX alvast.. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 11:36 . Reden: Bijna vergeten thx erbij te zette :P ]

• naartem
  • Laatst online: 08-02 11:21
Ik heb hier ook last van, heb ook een topic gestart waarin hopelijk (heb ik nog niet geprobeerd, ben nog niet thuis) een aantal oplossingen staan.
Raar internet probleem Chello

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
En idd het was de DNS.. na een paar dagen teste doet ie het nog steeds perfect.

Ik heb het ook maar door gegeven aan de andere middelaarse.. ^^

Dus Thx voor de hulp...

en naartem.. nog veel succes er mee ;)

• naartem
  • Laatst online: 08-02 11:21
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:16:
En idd het was de DNS.. na een paar dagen teste doet ie het nog steeds perfect.

Ik heb het ook maar door gegeven aan de andere middelaarse.. ^^

Dus Thx voor de hulp...

en naartem.. nog veel succes er mee ;)
Bedankt! Bij mij was het ook een DNS probleem :O :r

Verwijderd

heb ik nog ff een vraag, Hoe kan je wel een goede dns server van chello krijgen ?
op 1 computer doet de dns server het goed
met router ertussen doet hij het niet meer (terwijl ze wel dezelfde dns server hebben)
en als ik mijn eigen dns server maak en die insteld op mijn router doet hij het wel goed :)
Pagina: 1