Zo, toch maar even een BUG topic openen.
Het probleem:
Ik word constant uitgelogd in FireFox 1.0.7 (probleem bestond ook in 1.0.6).
Mogelijk oorzaak
Het enige wat ik gedaan had (de update naar 1.0.7 was nadat dit probleem zich voordeed) was dat ik via de Webdeveloper toolbar Javascript gedisabled had. Dit is uiteraard weer enabled.
Mogelijke oplossingen:
• FireFox opgestart met --profilemanager.
• Cookies, Historie en cache leeggegooid
• Systeem opnieuw opgestart
• Geupgrade van 1.0.6. naar 1.0.7
Specificaties
FF: zoals vermeld is dat nu 1.0.7.
Extensies
• webdeveloper: 0.9.4
• HTML Validator: 0.6.2
• EditCSS: 0.2.3
• Sage: 1.3.5
• Live HTTP Headers: 0.10
Het probleem lijkt zich vaak voor te doen als ik vanuit mijn "Bookmarks Toolbar Folder" de link naar mijn posthistorie aan klik.
Verder komt het ook spontaan voor dat ik als ik van de ene naar de andere pagina in een topic ga, dat ik uitgelogd ben. Vervelend en raar
Thuis, met een soortgelijke config (behalve dan dat het daar nog 1.0.6. is) geen last gehad.
Het probleem:
Ik word constant uitgelogd in FireFox 1.0.7 (probleem bestond ook in 1.0.6).
Mogelijk oorzaak
Het enige wat ik gedaan had (de update naar 1.0.7 was nadat dit probleem zich voordeed) was dat ik via de Webdeveloper toolbar Javascript gedisabled had. Dit is uiteraard weer enabled.
Mogelijke oplossingen:
• FireFox opgestart met --profilemanager.
• Cookies, Historie en cache leeggegooid
• Systeem opnieuw opgestart
• Geupgrade van 1.0.6. naar 1.0.7
Specificaties
FF: zoals vermeld is dat nu 1.0.7.
Extensies
• webdeveloper: 0.9.4
• HTML Validator: 0.6.2
• EditCSS: 0.2.3
• Sage: 1.3.5
• Live HTTP Headers: 0.10
Het probleem lijkt zich vaak voor te doen als ik vanuit mijn "Bookmarks Toolbar Folder" de link naar mijn posthistorie aan klik.
Verder komt het ook spontaan voor dat ik als ik van de ene naar de andere pagina in een topic ga, dat ik uitgelogd ben. Vervelend en raar
Thuis, met een soortgelijke config (behalve dan dat het daar nog 1.0.6. is) geen last gehad.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored