Ik heb hier een laptop die dus totaal niet meer wilt opstarten, onderaan het scherm heb je normaal icoontjes altijd (Accu enzo), er staat daar nu een vaag icoontje bij; een kraan. Toen het nog gewoon normaal werkte stond dit icoon er niet. Ik heb al gezocht wat het betekend maar kan het totaal niet vinden. Ook uitschakelen ervan lukte niet. Kan iemand uitleggen wat het precies inhoud en hoe ik die laptop weer aan de praat krijg?
he?
een laptop die niet wil opstarten, maar onderaan heb je icoontjes
Wat werkt er dan niet
Kan je hem in veilig modus opstarten, en dan alles checken?
Wat werkt er dan niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Met niet opstarten bedoel ik dus dat die gewoon totaal niks op het scherm laat zien. Hij gaat wel aan maar verder gebeurt er niks. Die icoontjes staan er gewoon standaard, behalve die kraan dus, die heb ik nog nooit eerder gezien. Veilige modus gaat niet, want ik kom nergens terecht, het scherm blijft gewoon zwart.Outerspace schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:30:
he?
Wat werkt er dan niet
Die icoontjes, waar staan die?
In dos of in windows of een andere OS
En kan je toevallig met Knoppix booten (ik hoop dat je dat hebt, zo niet even gratis downloaden) en doe dan eens een virusscan of een andere soort scan.
In dos of in windows of een andere OS
En kan je toevallig met Knoppix booten (ik hoop dat je dat hebt, zo niet even gratis downloaden) en doe dan eens een virusscan of een andere soort scan.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
tja dit is een beetje erg onduidelijk, doe in het vervolg een beetje moeite met een topicstart. Als je niet duidelijk kan maken wat je bedoelt gebruik dan een fotootje/screenshot.
Het is nu absoluut niet duidelijk waar hij blijft hangen en of het een OS of hardware gerelateerd probleem is. Kijk ook eens in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor mogelijke oplossingen
Het is nu absoluut niet duidelijk waar hij blijft hangen en of het een OS of hardware gerelateerd probleem is. Kijk ook eens in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor mogelijke oplossingen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.