Ik heb 2 pc's (eentje bij mn ouders en eentje op mn kamer) waarop ik Fedora Core 4 heb geinstalleerd. Aan de pc op mn kamer heb ik een Wacom Graphire 3 A6 USB aangesloten en die bij mn ouders een Graphire 1 A6 USB. De tablet werkt op beide pc's prima op 1 dingetje na: bij beide werkt de pointer als een muis (en kun je dus slepen). In windows stond de pointer altijd als absoluut ingesteld zodat de positie op de tablet overeenkomt met die op het scherm (is veel fijner). Weet iemand waar je dit kan instellen?
Ik heb echter ook nog een Logitech Cordless Desktop Comfort aangesloten (met zo'n cordless mouseman optical). Zodra ik de muis beweeg (op beide pc's) gebeuren er gekke dingen: bij elke beweging *schiet* de pointer over het scherm en wordt er willekeurig geklikt zonder dat ik ook echt klik. Dit is natuurlijk zeer iriitant en niet mee te werken. Ik heb al even op google gezocht maar niks kunnen vinden waar ik wat aan heb. Iemand een idee hoe dit probleem te verhelpen?
Ik heb de nieuwste drivers van de wacom website gedownload en geinstalleerd
Ik heb echter ook nog een Logitech Cordless Desktop Comfort aangesloten (met zo'n cordless mouseman optical). Zodra ik de muis beweeg (op beide pc's) gebeuren er gekke dingen: bij elke beweging *schiet* de pointer over het scherm en wordt er willekeurig geklikt zonder dat ik ook echt klik. Dit is natuurlijk zeer iriitant en niet mee te werken. Ik heb al even op google gezocht maar niks kunnen vinden waar ik wat aan heb. Iemand een idee hoe dit probleem te verhelpen?
Ik heb de nieuwste drivers van de wacom website gedownload en geinstalleerd