Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Opus sucks

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Over de after sales en service Opus Supplies GmbH uit Heinsberg (nabij Aken, Dld.) ben ik niet tevreden. Ik bestelde een A-grade 10-pack Verbatim DVD+R 8X in jewelbox en kreeg daarvoor in de plaats een cheapo Memorex 25-pcs. cakebox toegestuurd. Verder had ik een 25-pcs. cakebox Intenso (=A-grade Taiyo Yuden) besteld en kreeg vervolgens een cakebox waarvan 7 stuks van de 25 beschadigingen vertonen aan de binnenste ring van de schijfjes. Ik denk niet dat dit Taiyo Yuden mag heten, want zij hebben strenge productie-eisen. Verder nog een doos met 10 4CD jewelboxen besteld waarvan na 1x openen en sluiten al van alles afbrak (made in China?). Ik wacht nu al twee weken op terugname van de defecte/verkeerd geleverde spullen van Opus. Waar is de Deutsche Grundlichkeit gebleven? Eerder bestelde ik een zending bij hen met 2 DVD-branders die tussentijds zoekraakte. Omdat ik altijd onder rembours bestel was de schade te overzien, maar wel weer lang wachten op een nieuwe zending. Koop net zo lief in de winkel om de hoek als het allemaal zo moet. Een Thuiswinkelwaarborg keurmerk zullen zij niet snel krijgen, denk ik... :(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met vraag en aanbod, pricewatch en shopsurvey te maken heeft.
Je klacht kan dus in de Shopsurvey, niet hier.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier dus: http://www.tweakers.net/shopsurvey

Dit forum is meer bedoeld voor algemene zaken, en niet voor info over de shops. In Buyers Zone FAQ *laatste update: 29 juni 2005* staat hier het eea over :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

^^^ :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.