Heb sinds vandaag een vervelend probleem met het overzetten van bestanden van mijn Pocket PC (met Windows Mobile 2003) naar mijn desktop PC. Een bestand (ongeacht welk formaat) vanaf mijn PPC (ongeacht of deze zich op het interne geheugen of op de SD kaart bevind) kopieren naar mijn PC (Bureaublad of een van m'n drives) lijkt in eerste instantie goed te gaan, er komt namelijk de progressbar van active sync in beeld, maar vervolgens als hij klaar is komt het bestand niet te staan op de locatie waar ik 't naar toe heb gekopieerd (gesleept).
't vreemde is dat het apparaat correct wordt herkend, wel kan syncen en zelfs bestanden van m'n PC naar de PPC kan kopieren, het lijkt erop of het bestand niet vanuit de temp (ik ga er tenminste vanuit dat het bestand eerst naar een temp map gekopieerd word) wordt gekopieerd naar de geselecteerde locatie.
Ik heb Active Sync 3.8 reeds opnieuw geinstalleerd
't vreemde is dat het apparaat correct wordt herkend, wel kan syncen en zelfs bestanden van m'n PC naar de PPC kan kopieren, het lijkt erop of het bestand niet vanuit de temp (ik ga er tenminste vanuit dat het bestand eerst naar een temp map gekopieerd word) wordt gekopieerd naar de geselecteerde locatie.
Ik heb Active Sync 3.8 reeds opnieuw geinstalleerd