Heb sinds vandaag nieuwe pc. AMD Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N-SLI, S939, nForce4, 2x Hitachi Deskstar T7K250, 250Gb en1xDane-Elec 1Gb Dual-Channel Kit. Tijdens de Windows XP Home installatie ziet hij mijn 2 sata 250Gb's maar als 131Gb disks. Ik heb dan nog geen aparte sata driver geinstalleerd, maar hij "ziet" de disken dus toch. Wanneer hij dan voor de laatste keer herstart loopt hij vast. Vervolgens heb ik op m'n andere pc maar een floppy met de benodigde drivers aangemaakt (via de Asus tool). In de bios van de nieuwe pc de floppy drive geactiveerd. Echter daar zat nog geen floppy drive in. Dus die heb ik even snel erin gehangen, maar twijfel of die kabel wel goed zat, aangezien hij de drive wel detecteerde, maar wanneer ik dan tijdens de setup van windows aanvullende drivers wil installeren doet hij niets. Het lampje van de drive licht even op maar hij haalt er niets vanaf. Ook booten van een floppy doet ie niet. Naast dat het dus kan liggen aan de kabel die niet helemaal goed zat (kijk ik morgen ff na), zijn er nog andere oorzaken te bedenken? Alvast bedankt.
[ Voor 17% gewijzigd door tommy6 op 06-10-2005 00:42 ]