Toon posts:

Printer (business model)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers;

Ik ben op zoek naar een beetje een goeie printer. Het is voor in een klein bedrijfje +/- 10 man en moet een "oude" (2 a 3 jaar oud) printer gaan vervangen. Maar niet omdat ie niet goed print ofzow. We need more speed. Nu weet ik dat de ontwikkeling met printers niet is bij te houden; en iedereen zweert bij een ander merk. Vandaar dit topic.

Deze vraag is meer voor de systeembeheerders onder ons. Ik zoek een soort business model. Ik wil niet zeggen dat de prijs niets uitmaakt; maar het doet er wel minder toe omdat er grote hoeveelheden geprint moeten kunnen worden in korte tijd. (verreist)

De printer moet visitekaartjes kunnen drukken (hoeft geen kerstkaarten te kunnen drukken.:))

Kleur is wel verreist;
network interface is leuk; niet noodzakelijk.

Hij hoeft ook niet automatisch dubbelzijdig ofzow te printen.

En Tjah; ik zoek een laserprinter; maar ik sta eventueel open voor alternatieven. (ligt eraan hoe mooi je het kunt verkopen.:))

GrtZ,

ProX

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Ik heb zeer goede ervaringen met de HP Color LaserJet 4550 en de HP Color LaserJet 8550.

Ik ga geen verkooppraatje houden, kijk zelf maar welke printer het beste in jouw plaatje past. Als je vragen hebt beantwoord ik ze met alle plezier.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie ;)

Ik had zelf ook al zitten denken aan een HP, alleen aangezien iedereen er een andere mening op na houdt ten aanzien van het beste printermerk enzow, dacht ik hier deze post even te doen.

Maar jah aangezien de enige reactie toch weer uitkomt op een HP; zal HP wel het merk zijn qua printers.

Nogmaals bedankt,

GrtZ,

ProX

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
HP is een algemeen kantoor merk voor printers, ook voor kleurenlasers, maar ook een Lexmark Optra maakt mooie kleuren afdrukjes en redelijk vlot. Een QMS magiccolor is ook een leuk alternatief, maar kan lastig zijn met drivers enzo. (is namelijk overgenomen door minolta.)