Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc in een nieuwe kast, wil niet meer aan.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een oude pc in een nieuwe (standaard paradigit kast die ik nog over heb) kast gezet. Maar als ik hem aan zet draait de cpu fan een fractie van een seconde en dan is het klaar.

Volgens mij ligt het aan front connectors? Ik heb er zelf geen handleiding bij gekregen en heb maar gevolgd wat er op het mobo stond. Op de officiele pagina kon ik niks vinden..

het gaat om dit moederbord: Asrock k7sbx. Heeft iemand toevallig een handleiding voor mij of kan mij gewoon verder helpen :(

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47

SilencerNL

No remorse

Trek de front connectors er eens uit. Doet ie het dan wel?

Is er ergens kortsluiting met de kast?

Beetje zelf foutopsporing is wel gewenst

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Draai je connectortje van je aan en uit knop welke op het mobo wordt aangesloten eens om.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:56

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Download de Manual Hier en kijk of alles goed aangesloten zit. :)

of download Hier de manual voor je moederbord rev. 3.0

[ Voor 33% gewijzigd door MisteRMeesteR op 05-10-2005 22:38 ]

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:35:
Draai je connectortje van je aan en uit knop welke op het mobo wordt aangesloten eens om.
Waar zit deze? Ik kan hem niet vinden. Ik heb trouwens alles volgens het boekje gedaan maar het werkt nog niet.. Ik denk dat hij toch ergens kortsluiting maakt :(

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:50

GVR

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

Waar zit deze? Ik kan hem niet vinden. Ik heb trouwens alles volgens het boekje gedaan maar het werkt nog niet.. Ik denk dat hij toch ergens kortsluiting maakt :(
Kabeltje volgen? Connector loshalen en even de 2 pinnetjes verbinden met schroevedraaier oid

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

Daar waar al die kleine kabeltjes welke van de voorkant komen op het mobo worden aangesloten. De 2e en 3e pin van links (die zonder pinnetje meegeteld) waarbij de 2e pin de ground is. Daar waar het zwarte kabeltje aangesloten moet worden.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, mijn glazen bol is stuk en ik kan dus niet op afstand zien hoe alles in je PC aangesloten is en wat er dus verkeerd zit, of wat er kapot is. Zonder die info kunnen we hier geen enkele zinnige uitspraak over het geheel doen. Bovendien zit je in het verkeerde subforum te posten: casemodding en electronica gaat over, juist ja, casemodding en electronica.

Anyway, als je er nog niet uitkomt, zoek dan eerst het juiste forum uit, lees de policy ervan en geef genoeg info zodat andere mensen geen wilde gokken moeten plegen om je te kunnen helpen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.