Toon posts:

Video weergave probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

sinds ik mijn computer opnieuw geinstalleerd heb, doet het volgende probleem zich voor:
Ik kan geen video's afspelen... niet in wmp, xvid, winDVD nergens.

Ik heb de nieuwste forceware gedownload, maar het werkt nog steeds niet, dit probleem bekend? en beter: het antwoord!
Ik hen een Geforce 6600 GT

Mvg en alvast bedankt!

Frank

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Codecs downloaden, heeft niks met de driver voor je videokaart te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar mijn pc loopt helemaal vast, pcu word 100% gebuikt... dat is toch niet normaal?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43
Ook dat kan met codecs te maken hebben.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:23:
Maar mijn pc loopt helemaal vast, pcu word 100% gebuikt... dat is toch niet normaal?
Probeer eerst nou maar die codecs te downloaden en te installeren, en kijk dan weer ns verder, je hebt namelijk gewoonweg codecs nodig om video te bekijken. Fouten aangeven terwijl je de oplossingen nog niet hebt geprobeerd is niet zinvol :P

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook al gedaan, heb nu een codec pack gedownload en nog steeds hetzelfde, zelfs als ik de map open met films loopt me explorer.exe vast...
En een wmv. bestand moet wmp meteen afspelen toch? de codecs zitter erbij neem ik aan.

Iig, not steeds hetzelfde probleem :'(

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:12:
Had ik ook al gedaan, heb nu een codec pack gedownload en nog steeds hetzelfde, zelfs als ik de map open met films loopt me explorer.exe vast...
En een wmv. bestand moet wmp meteen afspelen toch? de codecs zitter erbij neem ik aan.

Iig, not steeds hetzelfde probleem :'(
Als je alleen de map probeert te openen, en nog niet eens een video aangezet hebt, dan ligt het probleem niet bij de video's, eerder aan een brakke Windows oid. Wat precies weet ik niet, want daar geef je geen informatie over.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43
Test je geheugen eens met memtest?
Geef eens de specs van je pc.
Pagina: 1